Clockwork Knight (1994)

Sega Saturn
Platform

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Sir Tongara de Pepperouchau III ("Pepper" voor intimi) is een opwindbaar speelgoedsoldaatje. Hij is smoorverliefd op de toverfee prinses, Chelsea, die na middernacht met haar nachtegalenstem al het speelgoed wekt. Maar Pepper is onhandig en het mikpunt van hoongelach vergeleken met zijn rivaal Ginger die ook achter prinses Chelsea aan zit. Op een nacht is Chelsea gestolen door onbekenden die het andere speelgoed hypnotiseert en iedereen zal tegenhouden die van plan is om Chelsea te bevrijden. Als er geen stem meer is om het speelgoed te wekken zullen ze nooit meer leven. Pepper en ginger moeten dus direct in actie komen voordat het te laat is en zal Pepper met zijn twee linker handen indruk op de prinses weten te maken?