Medal of Honor: Underground (2000)

Alternatieve titel: Medal of Honor: Resistance

PlayStation / Game Boy Advance / PlayStation Portable / PlayStation 3 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Dreamworks

Parijs, 1942. Frankrijk is al twee jaar bezet en Manon Batiste wil bij het verzet. Het toeval wil dat haar broer Jacques al bij het verzet zit. Helaas is er een verrader en al bij Manons eerste missie gaat het fout, Jacques is dood en jij moet vechten voor je leven.

Leuk, een warshooter met een vrouw als hoofdpersonage. Dat zie je niet veel.

avatar van Timmy757
Vet spel, eigenlijk vrijwel hetzelfde als Medal of Honor alleen met een ander verhaal en ander psersonage.

Deze vond ik heel erg vet met een fantastische sfeer.

kevin13
dit spel is gespeeld met mijn buur en vond het heel wat minder dan de voorganger.

1,0
dit spel vind k een veel te hoog cijfer hebben ik kon helemaal niks zien op het scherm wat er gebeurde

avatar van Timmy757
gamertje schreef:

Dat ligt dan denk ik eerder aan jou scherm dan aan het spel...

avatar van Tsjo-Wi
Timmy757 schreef:

Dat ligt dan denk ik eerder aan jou scherm dan aan het spel...

Hij heeft het ook over de GBA-versie. Dan kan ik het wel begrijpen...

Kooshiba
Een supervette multiplayer, heb echt dubbel gelegen om dit spel...

avatar van Tsjo-Wi
Dat bonus level als je de game had uitgespeeld was trouwens ook heel vet, die met dat hondenleger, honden met mitrailleurs, honden in tanks etc. LOL

avatar van Pacino88
Oh haha, was dat een bonus level? Ik vond dat altijd al raar destijds. Dit level zit toch ook dicht bij 'der panzerknacker'? Ook zo vaag en nep. Hier heb je een grote robot die je meehelpt ofzo.

3,5* voor die goeie ouwe tijd, toen was dit ook een goede shooter en wel af en toe multiplayer gespeeld.

avatar van Evil Eye
Perfect spel voor ps1 begrippen, geweldig.

avatar van Mega Man
En al helemaal omdat Mario er geen rolletje in heeft maakt deze game een waar meesterwerk!

avatar van Evil Eye
Wat is dat nou weer voor bullshit, tuurlijk heeft mario geen rol in een wo2 schietgame, dat lijkt me meer dan logisch. Beetje raar dat je vindt dat elke game zonder mario een meesterwerk is, want dat betekend dat je elke wo2 game een meesterwerk vindt! Nou ja, ieder z'n mening hoor.

avatar van gamer for life
net zoals zijn voorganger . geweldige shooter , waar ik toen veel speelplezier mee heb gehad . en de muziek is echt zalig en past zeer goed bij de sfeer van de game . veel game plezier mee gehad .

avatar van wo2-freak
Briljant spel!