Wonder Boy in Monster World (1991)

Alternatieve titel: Wonder Boy 5: Monster World 3

Sega Mega Drive/Genesis / Nintendo Wii / Sega Master System / TurboGrafx-16 CD / Xbox 360
Platform / RPG

Ontwikkeld door Westone
Uitgegeven door Hudson en Sega

Wanneer het rustige Monster World wordt overvallen door een invasie van monsters besluit een jonge man, genaamd Shion, de taak op zich te nemen om het kwaad te verslaan en de vrede in zijn land te herstellen.

avatar van finalman
In het begin is het me zeer goed bevallen, maar na een tijdje begon het wel vervelend te worden, zoals een keer naar ginds gaan, en dan weer eens keer naar ginds. Kortom, veel heen en weer reizen. In het kasteel, dicht bij het einde, was die ene opdracht vanaf 1min52 wel zeer moeilijk. Verder niets speciaals, alhoewel het op een remake lijkt van Wonder Boy III - The Dragon....
Een 3-tje.