The Getaway: Black Monday (2004)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Sony

Agent Mitchell begint aan zijn eerste dag terug bij Metropolitan Police. Het zal er meteen een worden om niet te vergeten, dankzij een overval op klaarlichte dag. De volgende 48 uur zullen echter nog erger worden wanneer blijkt dat hij het tegen de meest invloedrijke man uit Londen moet opnemen. Aan de andere kant van de stad mislukt de bankoverval van Eddie O'Connor en diens bemanning is een kop kleiner gemaakt. De enige bondgenoot die hij nog over heeft is Sam, het brein achter de overval die beter overweg kan met computers dan met geweld. Helaas voor Sam zullen ook zijn activiteiten nu boven water komen aangezien er iemand moet boeten, en de rest van de leden dood zijn.

Het 1ste deel was zeker niet slecht, maar het besturen van je voertuig is nog altijd zeer slecht uitgewerkt. Het spel heeft nog altijd heel veel weg van zijn voorganger. Ik heb het spel met plezier uitgespeeld.
Mijn cijfer: 3***!!!

avatar van paulisdik
Wassup ! schreef:
Mijn cijfer: 3***!!!

Mooi, dat jij hem heeft uitgespeeld en dan kan ik wat aan je vragen
waar moet je in de 15e missie in godsnaam naar
als je die laptop wilt vinden.

Een middelmatige game, maar wel leuk om eens een keer gespeeld te hebben. De voertuigen besturen is idd. wat stroef en stug en de missies waren leuk, maar niet al te noemenswaardig. De eindbaas was
ook niet bepaald moeilijk te noemen en dat de politie je ook nog eens de voordeel van de twijfel geeft en mag je met hem afrekenen.
Gewoon leuk 3,0*!!

1,0
wat een matige ervaring bezorgde deze game mij zeg. Het spel was totaal niet afgewerkd, het verhaal was veel minder dan in deel 1, en het sterfde van de bugs, helaas want deel 1 was zeker te pruimen.