Amy (2012)

PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door VectorCell
Uitgegeven door Lexis Numérique

Wanneer Lana na een mysterieuze meteorietinslag weer bij bewustzijn komt merkt ze tot schrik dat haar wereld compleet veranderd is. De meeste mensen die ze kende zijn geïnfecteerd door een onbekend virus en zijn veranderd in gewelddadige monsters. Lana moet zo snel mogelijk uit deze nachtmerrie ontsnappen en tegelijkertijd vechten tegen het virus dat ook in haar zit. Ze staat er echter niet alleen voor. Aan haar zijde staat Amy; een autistisch meisje van acht jaar oud met vreemde krachten.

AvMerode
Survival Horror game voor 800 microsoft points (dus ergens in de 7 euro zo ongeveer), weet niet wat ik ervan moet verwachten, maar we zullen zien.

Contamination

Amy & Lara relationship

Dealing With Enemies

Erg interessant dus.

AvMerode
Krijgt me toch een laag cijfer van recensies, niet best, had er aardig wat van verwacht, zonde.

IGN review

Maar goed dat er recensies zijn, anders had ik verkeerde koop gedaan.
Nu moet ik wel zeggen dat ign ook deadly premonition de grond in trapte terwijl de game wel gewoon goed was, maar je kan het ook zien aan aantal review sites en Amy heeft teveel reviews met lage score.
Het gedeelte dat Lana makkelijk door het grote gat kon gaan, maar het kleine meisje amy erdoorheen liet lopen, moest ik echt hard om lachen.

Ik overwoog nog om hem te halen, maar de recensies zijn niet echt positief gestemd en de aantal bugs zullen hoog zijn, naja:( jammer:(

avatar van jerom1234
Eerst dacht ik dat dit een spel was over Amy Winehouse!

jerom1234 schreef:
Eerst dacht ik dat dit een spel was over Amy Winehouse!
Tsja je hebt ook al games over Michael Jackson, dus was geen rare gedachten,