Marvel Pinball (2010)

Alternatieve titels: Pinball FX 2: Marvel Pinball | Marvel Pinball 3D

PC / Xbox 360 / PlayStation 3 / PlayStation Vita / Android / Apple iOS / Nintendo 3DS / Nintendo Wii U
Pinball

Ontwikkeld door Zen
Uitgegeven door Zen, Microsoft en Sony

Het spel bevat vier flipperkasten met als thema jou favoriete held uit het Marvel-universum: Wolverine, Spider-Man, Iron Man of Blade.

avatar van AmazingPP
Vier super-gave flipperkasten, zoals we gewend zijn van Zen Studios, voor net nog geen acht eurootjes! Mijn favoriet is Wolverine, waar ik al een geweldige score heb behaald van 74.000.000 punten! Elke flipperkast is uitgerust met zijn eigen spelregels en het helpt zeer zeker als je die even van tevoren leest. Je kunt online ook spelen, niet tegelijkertijd, maar tegen elkaar, bal voor bal. Erg grappig. Als DLC is The Fantastic Four nu net in de Playstation Store te vinden voor het luttele bedrag van € 2,49. Voor dat geld heb je werkelijk uren speelplezier, want wij betreft verveelt flipperen nooit! Aanschaffen die hap!

dit spel is ook te krijgen in de E-shop op je 3ds!

ik heb hem net gekocht op m'n 3ds Xl een prima spel alleen het geluid is te zacht en waarom ziet het scorebord er zo triest uit?

En dan nog iets als flipper liefhebber wil ik ook continu mij score in beeld hebben en dat is niet het geval nog een halfje er af.

Mr.Bungle
Erg leuk,alleen spijtig dat als je de complete game wilt hebben dus incl. alle DLC je nog bijna 40 euro moet neerleggen,dat is dus echt geldklopperij.