Battlefield: Play4Free (2011)

multi player / online

Ontwikkeld door Digital Illusions en Easy
Uitgegeven door Electronic Arts

In het spel is het mogelijk om je eigen unieke karakter aan te maken aan de hand van talloze combinaties variërend van huidskleur tot kapsel. Met jou karakter schaar je je aan de zijde van één van de twee teams: de Sovjet Unie of de Verenigde Staten. Strijd mee in diverse gevechten op klassieke mappen uit de eerdere Battlefield spellen zoals Strike at Karkand en Gulf of Oman. In de gevechten kan je diverse voertuigen bemannen zoals tanks, helikopters en vliegtuigen.

Beste,

Speel dit spel al sinds het begin, sinds de beta, moet zeggen, sindsdien is er aardig wat veranderd. Maar of dit allemaal ten goede is gekomen, dat vraag ik mezelf nog steeds af.

Het spel wordt overpowered door mensen die geen woord Engels spreken, die cheats gebruiken of al de maximale level zijn terwijl jij bijvoorbeeld net lvl 17 ben of lager. Niet te doen soms.

Daarbij, mijn PC voldoet, volgens systemrequirementslab ruimschoots aan de eisen, maar toch crasht het spel erg vaak. En als je eindelijk een tijd speelt, is de verbinding weer iets minder.

Over het algemeen ben ik wel blij dat er nu een gratis versie is van Battlefield 2, wat dit feitelijk is met minstens 2 bekende mappen, alleen al zou je er ineens geld voor moeten betalen dan zou ik nee zeggen.

Dat is mijn mening, hopelijk duidelijk genoeg.

Groetjes,

Herdervriend