Orcs Must Die! (2011)

PC / Xbox 360
Action / Strategy

Ontwikkeld door Robot
Uitgegeven door Robot

In het spel is het aan jou om verschillende kastelen te verdedigen tegen de kwaadaardige Orcs. Hiertoe krijg je de beschikking over diverse valstrikken, die strategisch in het kasteel geplaatst kunnen worden, en wapens, om persoonlijk met de Orcs af te rekenen.

AvMerode
Combinatie van hack&slash, tower defense, 3d person shooting en strategie, aparte mix dat vreemd genoeg erg goed werkt.
De meest verslavende en plezierigste game dat ik ooit heb gespeeld, een must to play.

mister-fool
Dit is spel is daarnaast ook nog eens bijzonder humoristisch. Verslavende game idd.

avatar van The_CrY
Heerlijke game, dit! Nog nooit eerder had ik een tower defence game gespeeld, en deze sprak me wel aan omdat je zelf ook nog kon schieten en hakken. Weinig dingen zijn zo 'satisfying' als het opstellen van verschillende vallen voor de orcs en consorten, om vervolgens te zien hoe ze aan stukken worden gehakt. Verdeeld over 24 single player arena's had ik hier binnen twee dagen al gauw tien uur ingestoken. Enorm verslavend spel inderdaad. Ik ben benieuwd naar het tweede deel, waar de gameplay nog uitgebreider zou zijn, en zelfs coop heeft.