X-Men: Destiny (2011)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Silicon Knights
Uitgegeven door Activision

Het spel speelt zich af in San Francisco, wat na een conflict is verdeeld in twee groepen: de mensen en de mutanten. Professor X is overleden en jij hebt de keuze uit drie personages die elk zijn/haar eigen krachten heeft. Eén van de drie karakters waar je uit kunt kiezen is Aimi Yoshida, een 15-jarig, Japans meisje dat door haar ouders naar Japan is gesmokkeld om te voorkomen dat ze in een kamp voor mutanten terecht zou komen. Ze is alleen achtergelaten en kan niet begrijpen waarom. Je komt zowel vijanden tegen als mutanten die je zullen helpen, waaronder bekende X-Men personages. Wie je vijand is en wie je bondgenoot, hangt af van de keuzes die je maakt. Op deze manier bepaal je zelf over je lot.

Geen enkel bericht? Hmm... Zag er wel leuk uit anders in de trailer.

avatar van jerom1234
Lijkt me geen reet aan!

avatar van jerom1234
Die teaser trailer is wel vet gemaakt!
Ik denkd dat mijn bericht hiervoor te snel gegeven is!

Als je de reviews mag geloven is het weinig soeps.... maar misschien als ik tijd nog heb en ik er nog ben als hij in de budget bak ligt, waarom niet