Dick Tracy (1990)

Game Boy / Nintendo Entertainment System

Ontwikkeld door Realtime Associates
Uitgegeven door Bandai

Je speelt als de stoere detective Dick Tracy in een onderzoek naar vijf verschillende strafzaken die verschillen in moeilijkheidsgraad. Het spel is grotendeels een actiespel waarin flink geknokt moet worden en je de gangsters alleen mag schieten als zij gewapend zijn. Dick Tracy moet ook de straat op in zijn 36' Ford Coupe dienstwagen om de stad uit te kammen, op zoek naar aanwijzingen.

avatar van wolff
Ouch vreselijk.. De besturing is walgelijk de controls bagger, onmogelijk spel zowat.. Idee is cool maar wat een bagger! Na AVGN's video te zien heb ik dit op een emu gespeeld, bagger spel!

avatar van Sateck
Bij Dick Tracy:

Dick Tracy - NES - Angry Video Game Nerd - Episode 56 - YouTube

Gister dit filmpje gekeken. Ik ging helemaal stuk. Ik had nog nooit van deze game gehoord.