Pinball Advance (2002)

Game Boy Advance
Pinball

Ontwikkeld door Rebellion
Uitgegeven door Digital Worldwide

In dit flipperspel heb je de keuze uit drie bekende flipperkasten, dit zijn: Tarantula, Daredevil en Jailbreak.

avatar van PC.ENGINE.FAN
Beetje een hit and miss. Een GBA conversie van de 3D tafels is goed gelukt, maar waarom Tarantula en Jailbreak? Ik weet zeker dat niemand die leuk vind en in Pinball Mania waren die tafels geen succes. Daredevil was inderdaad de leukste, het geluid is wel een beetje lelijk (vergeleken met de PC versie). Alleen lijkt dat dan weer net alsof het geluid uit een vituele flipperkast komt. Er hadden wel meer opties in mogen zitten, er zit weinig vlees aan.