Modern Warfare 3 (2011)

Alternatieve titel: Call of Duty: Modern Warfare 3

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Infinity Ward, Sledgehammer, Raven, Treyarch en n-Space
Uitgegeven door Activision

Het verhaal in de singleplayer campagne gaat verder waar het in Modern Warfare 2 ophield. De Verenigde Staten pogen een verrassingsaanval van de Russen af te wenden. Je stapt in de schoenen van verschillende personages doorheen vijftien missies. Zo speel je onder meer als een agent van de Russische veiligheidsdienst, beman je een AC-130 van de U.S. Air Force en neem je de controle over een tank. Strijd mee tijdens de invasie van Manhatten en een groots gevecht in het hart van Dubai. In de multiplayer heb je de keuze uit diverse nieuwe mappen en twee spec-ops modi: survival en mission.

avatar van Thorak
Het is toch over duidelijk dat Michael Bay een aparte eigen stijl van dilms maken heeft, iets dat anderen hem niet na doen. Een beetje wannabe John Woo. Daar hoef je nou niet bepaald een genie of een "film-expert" voor te zijn om dat in te zien.

Dus jij vind Michael Bay niet skilled? En ik zeg niet dat je een film expert ben als je inziet hoe of wat Bay is..maar dat vele wannabe's altijd met van die Michael Bay quotes komen, alsof Bay niets voorsteld.. hij is skilled alleen weinig substance in z'n films, zijn films zijn ook kut maar trust me hij is niet de enige maar altijd Bay word erbij gehaald.. Thats all. En dat het gewoon een trend is ! Het is Hip om Michael Bay altijd erbij te halen..best triest eigenlijk en ignorant.

En toch heeft Phong hier wel een punt. De Michael Bay vergelijking begint een beetje te worden als het exotische stukje vlees dat naar kip zou smaken.

avatar van solidKevin
Ik vind de vergelijking best handig. Weet ik tenminste wat ik moet verwachten.

koning-phong schreef:
Dus jij vind Michael Bay niet skilled?
Dat zeg ik nergens, dat maak jij er van. En dat is dan ook precies waarom er steeds van die vage nergens op slaande discussies met jou ontstaan.

Michael Bay heeft een hele herkenbare eigen stijl (of je dat wel of niet waardeerd is een kwestie van smaak en helemaal niet van belang in deze discussie!), die stijl is wel degelijk bruikbaar als vergelijk in games.

Als je zegt dat Michael Bay een John Woo wannabe is kun je net zo goed zeggen dat Bay niet skilled is..

avatar van Thorak
Hey ik kan het niet helpen dat jij niet kunt begrijpend lezen...

Dit heeft niets te maken met begrijpend lezen knul, is dat soms je excuus om ermee weg te komen?? Jij zegt dat Bay een John Woo - Wannabe is..echt de domste wat ik ooit heb gehoord, al zou jij Steven Spielberg zijn..dumbest thing I ever heard ! Dusja ik zeg dan dat je net zo goed kan zeggen dat Bay niet skilled is..in fact het is nog erger.

avatar van Ageingrebel
koning-phong schreef:

Ik weet niet waarom, maar om één of andere reden las ik je bericht zonet in de stem van Astrid Bryan.

Heb toch maar besloten om hem een hele punt minder te geven, omdat hij toch een beetje tegenvalt de tweede speelbeurt en er betere call of Duty op de markt zijn,, Online gaat hij ook tegenvallen en de spec ops mode is ook niet je van het. toch een 3,5 dus .

"Michael Bay is a John Woo Wannabe" Mooiste quote van het jaar., niet om serieus te nemen..en dan zonder uitleg erbij ook he..schande ! Het bewijst ook alleen dat meneertje een Pathe-filmkijker is

avatar van Deus ex Machina
Na de uitkomst van Black Ops 2 blijkt eigenlijk maar weer hoe goed deze game is.

avatar van solidKevin
Daar ben ik het helemaal mee oneens, maar goed ieder zijn mening.

Ik ben het er mee eens.. Ik vind Mw velen maler beter dan Bo.. Natuurlijk lijkt deze game erg op mw2 maja Bo2 lijkt weer gewoon op alle CoD GAMES. Het word allemaal gewoon saai lijkt het..

Natuurlijk lijkt deze game erg op mw2

Dit is MW2, maar dan met een texture pack en nieuwe maps.

Mw3 heeft betere graphics, point-streaks, nieuwe maps, kill confirmed.. en geen hackers. En een andere campaign

avatar van leatherhead
1,0
koning-phong schreef:

Black Ops 2 doet juist wat anders dan de gebruikelijke cod game als je het mij vraagt hoor.

koning-phong schreef:

Oef, jij speelt niet op de PC. Want daar stikt het van de hackers. Qua gameplay is het best een mooi spel. Maar het gaat de mist in wat betreft match making, lag en hack.

leatherhead schreef:

Ik vergeleek het met Mw2

Aazhyd schreef:

Ik ging er altijd vanuit dat de Matchmaking gewoon gedaan werd op basis van wie er beschikbaar was?? Of wordt er geclaimd dat het op basis van Levels wordt gedaan..

En wat hackers betreft, als je ze aangeeft..want je kan zien wie er hackt he worden ze gebant en doen ze het never nooit meer.

Ik vergeleek het met Mw2
Gelukkig zijn wij niet de enigen die jou niet begrijpen, zelf doe je het zo te lezen ook niet!

koning-phong schreef:

Ja en toen ging de wekker! Jij leeft echt in een droomwereld.

Heb jij een obsessie ofzo? Wandel ik je dromen binnen? Ja vast..
SoliDKevin zei dat dit Mw2 is met andere maps blabla, ik noemde even wat punten op wat anders is als Mw2.

En dat van droomwereld betreft, tja dan worden ze maar niet gebant he. Jij weet er veel van zo te zien omdat je zelf zo vaak hackt ofzo?

koning-phong schreef:

Ik wil matchmaking waarbij ik kan zien wat de ping is, welk game type en map er wordt gespeeld, hoeveel spelers er zijn etc. Gewoon zoals in de originele Modern Warfare dus, een serverlijst waarbij je zelf kan kiezen. Nix geen gedwongen potten met hackers uit Rusland met een ping van 100.000.

koning-phong schreef:

Muhaha! Activision heeft dat een korte tijd gedaan, nu hebben ze er geen zin meer in (lees: geld is binnen). Gevolg: PC versie MW3 is onspeelbaar geworden.

aaha ik snap het, ik heb de eerste MW nooit gespeeld..nooit geweten dus. Ik weet wel in BF3 kun je zelf de maps etc kiezen..begrijpelijk dat je erom baalt jah, baal ik stiekem ook wel van.

koning-phong schreef:
Heb jij een obsessie ofzo? Wandel ik je dromen binnen? Ja vast..

Je hebt blijkbaar zelf echt niet door dat je jezelf continu tegenspreekt. Je roept iets en even later roep je precies het tegengestelde.
Als je CoD zou spelen (wat ik zeer betwijfel) zou je weten dat rapporteren van cheaters niets uitricht. In de eerste maand af en toe nog wel, dan worden ook de gangbaarste cheats uitgeschakeld door patches, maar na hooguit een maand of 3 doen ze er niets meer tegen. Dan zitten de servers vol met hackers.

Gozer ik douw dat ding erin en speel het gewoon, even wat soldaten neerknallen.

avatar van Deus ex Machina
Nu weer een tijdje MW3 aan het spelen en ik kom er nu weer achter waarom ik deze game ook zat was. Vandaag dood gegaan op een: 18 (2x), 20, 21(3x), 22(2x) en 23 streak. En waardoor? Ik denk door 2 eigen fouten en de rest was allemaal onzin: martyrdom, predator missle (had all specialist). Ook spawnen ze met bosjes in m'n rug en de campers zijn ook weer aanwezig. Ik speel dan FFA en zodra ze jouw score zien van bv 17-0 dan ben je de lul. Je tegenstanders gaan dan campen of ze komen allemaal jouw richting op om jou je killen. Als je dan al die tegenstanders gekilled heb die met z'n alle op je afkomen, dan moeten ze ook weer spawnen. En als er 3 of 4 man tegelijkertijd moet spawnen in FFA dan gebeurt dat op de raarste plekken (voor je neus, in je rug, desnoods op je hoofd).

Nee ik ben even helemaal klaar met de CoD multiplayers. Ik ga maar weer spellen zoals Red Dead Redemption en GTA 4 opnieuw uitspelen. In ieder geval even lekker singleplayers spelen.

Hoe kan het dat ik zoveel hoge streaks heb gehaald? Speel FFA, gebruik een headset, sitrep pro en een portable radar. En de tactiek? Zorg dat 1/8 deel vd map van jou is en ga niet als een gek door de hele map heen rennen.

avatar van Aazhyd
Haalt streaks van 18+ en gaat dan klagen?!?

Joh, als jij de 100.000 wint in de loterij ga je dan ook klagen dat het niet de hoofdprijs was? Mein Gott im Himmel!

avatar van Ageingrebel
Aazhyd schreef:
Haalt streaks van 18+ en gaat dan klagen?!?

Maakt toch niet uit of hij goed is of niet? Als hij er geen plezier aan heeft, heeft hij er geen plezier aan.

Zelfs al zou ik de beste curling speler ter wereld zijn, ik zou het nog steeds een kutsport vinden .

Best impressive 18 Killstreak