Mass Effect 3 (2012)
mijn stem
4,09
(108)
108 stemmen
PC / PlayStation 3 / Xbox 360 / Nintendo Wii U
RPG / Shooter
single player / online
Ontwikkeld door BioWare
Uitgegeven door Electronic Arts
Het verhaal in het spel gaat verder waar het in 'Arrival' ophield. Tijdens de beproevingen van commander Shepard hebben de Reapers de Aarde aangevallen. Shepard bevindt zich nu in een lastige positie en wordt gedwongen om de aarde te verlaten om hulp in te winnen bij buitenaardse rassen. Dit is de enige manier waarop een tegenaanval kan worden gerealiseerd. Ondertussen wordt commander Shepard op de huid gezeten door de organisatie Cerberus, welke zich tegen hem/haar heeft gekeerd.
- nummer 184 in de top 250
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2011, 21:30 uur
http://www.youtube.com/watc...
Is wel een ''oude'' trailer ,maar het ziet er zeker goed uit.
en het voelt goed om een bekend spel toe te voegen.
Is wel een ''oude'' trailer ,maar het ziet er zeker goed uit.

en het voelt goed om een bekend spel toe te voegen.

0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:57 uur
De trailers van E3 zien er allemaal weer heel netjes uit.
Ik struikel echter een beetje over het nog meer terugvoeren van het aantal RPG elementen..
In deel 2 zijn ze daarmee begonnen en toen vond ik het al heel magertjes, maar nu blijken ze daar nog een schepje bovenop te gaan doen.
Ik dacht dat Bioware met Mass Effect een nieuwe RPG-trilogie wilde lanceren. Het lijkt er echter steeds meer op dat Mass Effect richting shooter kant gaat (zij het dan met lichtelijk wat RPG elementen) en dat er van een RPG-trilogie geen sprake meer is.
Ik struikel echter een beetje over het nog meer terugvoeren van het aantal RPG elementen..
In deel 2 zijn ze daarmee begonnen en toen vond ik het al heel magertjes, maar nu blijken ze daar nog een schepje bovenop te gaan doen.
Ik dacht dat Bioware met Mass Effect een nieuwe RPG-trilogie wilde lanceren. Het lijkt er echter steeds meer op dat Mass Effect richting shooter kant gaat (zij het dan met lichtelijk wat RPG elementen) en dat er van een RPG-trilogie geen sprake meer is.
0
geplaatst: 8 juni 2011, 17:32 uur
ancientTom schreef:
Ik struikel echter een beetje over het nog meer terugvoeren van het aantal RPG elementen. In deel 2 zijn ze daarmee begonnen en toen vond ik het al heel magertjes, maar nu blijken ze daar nog een schepje bovenop te gaan doen.
Ik struikel echter een beetje over het nog meer terugvoeren van het aantal RPG elementen. In deel 2 zijn ze daarmee begonnen en toen vond ik het al heel magertjes, maar nu blijken ze daar nog een schepje bovenop te gaan doen.
Niet volledig waar. Er is al meermaals te kennen gegeven dat de RPG elementen opgevoerd worden voor het laatste deel, en niet teruggeschroefd. Sommige 'onnodige' elementen zouden versimpeld gaan worden maar over het algemeen zouden volgens de meeste previews het RPG gedeelte terug uitgebreider worden.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 21:39 uur
De Fall of Earth trailer zag er weer adembenemend uit. Helaas geen teammates gestopt, geen Miranda bevestiging dus. Toch het punt waar ik op zit te wachten. Fingers crossed.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 08:45 uur
Ik heb in een interview al wel wat characters gezien. Er zat namelijk ook gameplay bij
.
.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 23:24 uur
bevestigde personages ;
morinth
tali
kasumi
garrus
miranda <----- alleen als je dlc had op mass ²
jacob
&
zaeed <---- idd dlc mass ²
kan amper wachten tot game
morinth
tali
kasumi
garrus
miranda <----- alleen als je dlc had op mass ²
jacob
&
zaeed <---- idd dlc mass ²
kan amper wachten tot game

0
geplaatst: 24 juni 2011, 09:23 uur
Iedereen van ME2 zit erin als ze de missie hebben overleefd en dat is inclusief de DLC characters Kasumi en Zaeed. Verder zit iedereen van ME erin behalve degene die dood ging op Virmire. Wrex doet ook mee maar waarschijnlijk niet als Party member.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 13:08 uur
@meesterincognito
Heb je enig idee waarom Miranda er alleen bij zit als je dlc had?
ik heb wel alle dlc (behalve die outfit dingetjes) maar gewoon uit nieuwsgierigheid. En Samara? THANE?! Cpt. Anderson zit er sowieso ook in, dat hebben we gezien in de gameplay 
Ik kan echt niet wachten op deze game!!
Heb je enig idee waarom Miranda er alleen bij zit als je dlc had?
ik heb wel alle dlc (behalve die outfit dingetjes) maar gewoon uit nieuwsgierigheid. En Samara? THANE?! Cpt. Anderson zit er sowieso ook in, dat hebben we gezien in de gameplay 
Ik kan echt niet wachten op deze game!!
0
geplaatst: 24 juni 2011, 13:42 uur
Furkan74 schreef:
@meesterincognito
Heb je enig idee waarom Miranda er alleen bij zit als je dlc had?
@meesterincognito
Heb je enig idee waarom Miranda er alleen bij zit als je dlc had?
Ik denk dat hij Kasumi bedoelt.
0
geplaatst: 2 september 2011, 19:39 uur
Haha aan de ene kant wel goed met zoveel games voor de boeg, wat zou het trouwens vet zijn in deel 3 om niet met 2 van je squadmates op pad te gaan maar gewoon met de hele crew. Zal ook wel gebeuren maar misschien pas in de Grand Finale!
0
geplaatst: 5 september 2011, 10:44 uur
Dat zou wel grappig zijn, maar dan heb je gewoon geen overzicht meer. Ze kunnen wel zo doen dat je verschillende squads maakt. Die je in een missie op verschillende punten bestuurd.
0
geplaatst: 11 oktober 2011, 13:27 uur
Heb nog niks hier gelezen over de aangekondigde multiplayer voor ME3.
Multiplayer details
Zou nog best wel leuk kunnen uitpakken.
Multiplayer details
Zou nog best wel leuk kunnen uitpakken.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 10:42 uur
Ik sta er niet om te springen, maar het kan leuk zijn om het met een groep goede vrienden te doen.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 10:52 uur
Ik denk dat niemand er om staat te springen, maar het feit dat het los staat van de originele campaign doet me deugd. Deel 2 had voor mij weinig nieuws te bieden ten opzichte van deel 1, dus ik ben blij dat er in ieder geval iets nieuws proberen in dit deel. Dat, en er zijn vrij weinig games met een co-op met strategische insteek terwijl dat juist zo tof is.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 11:59 uur
Weet iemand trouwens waarom je squad in de multiplayer bestaat uit 4 mensen en niet uit 3 en of je je eigen Shepard kan gebruiken in de multiplayer? Zo'n multiplayer in een game als mass effect lijkt me heel erg leuk. Lekker strategisch spelen vind k echt super 

0
geplaatst: 12 oktober 2011, 13:31 uur
We zullen wel zien hoe het uitpakt. Kunnen we wel nog iets co-open Brains
.
.
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 12:49 uur
Kan niet wachten tot deze uitkomt. Trailers zien er alweer erg vet uit!
Ben nu voor de 3e keer met ME2 bezig. Mijn eerste game is weg, de 2e heb ik nog wel, ben daar Soldier maar wou toch wat anders proberen. Ben nu Adept en moet zeggen dat het me erg bevalt. In het begin miste ik vooral m'n sniper en assault rifle maar naarmate je wat in een hoger level komt is het echt geweldig om met Adept te spelen. Je hoeft amper kogels te gebruiken.
Verder kom ik er na een jaar achter dat ik op de site van EA nog gratis DLC kon downloaden. Dus even gedaan + nog 3 andere DLC's erbij gekocht.
Lekker rustig doorspelen(Wil alles zien/ontdekken dus neem alle tijd) en dan dit character mooi opslaan voor ME3.
Ben nu voor de 3e keer met ME2 bezig. Mijn eerste game is weg, de 2e heb ik nog wel, ben daar Soldier maar wou toch wat anders proberen. Ben nu Adept en moet zeggen dat het me erg bevalt. In het begin miste ik vooral m'n sniper en assault rifle maar naarmate je wat in een hoger level komt is het echt geweldig om met Adept te spelen. Je hoeft amper kogels te gebruiken.
Verder kom ik er na een jaar achter dat ik op de site van EA nog gratis DLC kon downloaden. Dus even gedaan + nog 3 andere DLC's erbij gekocht.
Lekker rustig doorspelen(Wil alles zien/ontdekken dus neem alle tijd) en dan dit character mooi opslaan voor ME3.
* denotes required fields.




