Navy SEALs (1990)

Amstrad CPC / Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Game Boy / Sinclair ZX Spectrum

Ontwikkeld door Ocean
Uitgegeven door Ocean

Mariniers van de Amerikaanse speciale eenheden NSW, de Navy SEALs, worden ingezet bij een aanval tegen terroristen. Deze terroristen hebben levensbedreigende raketten gestolen. De raketten moeten onschadelijk gemaakt worden door de schuilplaats van de terroristen te infiltreren, de terroristen uit te schakelen en de schuilplaatsen te vernietigen.

avatar van PC.ENGINE.FAN
De GB versie was als enige versie een beetje afwijkend, maar vond ik net zo spelen als een soort klassieke Duke Nukem platformer. Je marinier draagt zelfs een tanktop en een zonnebril! ^.^

avatar van theo79
Dit spel heb ik op de game boy, erg leuk maar ook een vrij moeilijk spel vind ik.