Final Fantasy IV: The After Years (2008)

Alternatieve titel: Final Fantasy IV The After Years: Tsuki no Kikan

Android / Apple iOS / Mobile / Nintendo Wii / PlayStation Portable

Ontwikkeld door Matrix en Square Enix
Uitgegeven door Square Enix

Zeventien jaar na de gebeurtenissen uit Final Fantasy IV is het land nog steeds veilig en vredig en Cecil en Rosa zijn uitgegroeid tot de helden van het koninkrijk. Ceodore hun zoon heeft het echter moeilijk met zijn beroemde ouders en de verwachtingen die daarbij horen. Als nieuw rekruut van de Red Wings, een groep elite krijgers, zal hij zich moeten bewijzen en zijn naam eer aan doen door het Knight's Emblem te bemachtigen. Maar als vlak na zijn vertrek plotseling, tot grote schrik van zijn ouders, een tweede maan in de hemel verschijnt, gepaard met een golf van monsters, lijkt een nieuwe tragedie onafwendbaar.

nuf
Geen cijfers nog? Ben benieuwd of dit wat is..