Fallout: New Vegas - Honest Hearts (2011)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Obsidian
Uitgegeven door Bethesda

Een expeditie door de onaangeraakte wildernis van Utah's Zion National Park gaat vreselijk mis wanneer je karavaan wordt overvallen door een raider stam. Terwijl je de weg terug naar de Mojave probeert te vinden kom je midden in een oorlog tussen stammen en een conflict tussen een nieuwe missionaris van de Kanaän en de mysterieuze Burned Man. De keuzes die je maakt zullen van invloed zijn op de toekomst van Zion.

avatar van Brains
Dat was snel

Kijk hier zeker naar uit. De vorige DLC is me erg goed bevallen. Zo te zien weer een hele nieuwe setting, nieuwe personages en een nieuwe verhaallijn. Ik ben benieuwd .

avatar van tovenaar
Tijdje naar uitgekeken en daarna compleet gemist toen 'ie uitkwam. Heel veel zin in.. en dan, tja. Miskleun van een DLC dit. Veel te cleane omgeving, geen uitdaging in de missies en héél kort. Dead Money was in alle opzichte een superfijne toevoeging aan New Vegas, Honest Hearts is dat vrijwel nergens. De personages en rare stammen hadden voor veel interessants kunnen zorgen, maar het blijft allemaal zo ontzettend vlak. Er is ook bijzonder weinig te ontdekken in deze veel te nette wereld. Het is Fallout, niet just another day in the park.

Wanneer komt de volgende? Dit maar snel vergeten.

avatar van Brains
Helemaal met je eens. Bovendien ook nog eens erg kort. De volgende zou volgens mij ergens deze maand al komen, maar ik hoop toch echt dat die wat beter is dan deze.

avatar van GameEvolutie
De verhaallijn is niet echt interesant,
een erg korte verhaalijn zorgt ervoor dat het gemiddele van deze dlc achteruit gaat,
op het einde van de dlc heb je keuze om te kiezen voor het afslachten van de white legs of je kiest voor het evacueren van de sorrows en de dead horses,

avatar van Dragonslayer
Ik ben maar eens aan de DLC's begonnen. Deze viel me nogal tegen. Was er binnen een dag klaar mee, de helft van de missies bestaat uit lopen en er was totaal geen uitdaging. Zo af en toe kwam je misschien nog een keer een Yao guai of een giant gecko tegen maar daat bleef het verder bij. Verhaal was ook niet om over naar huis te schrijven en de omgeving was saai en eentonig.

Inderdaad niet echt een boeiend verhaal. Met de burned man hadden ze zoveel meer kunnen doen. De omgeving vond ik dan wel weer interessant, eens wat anders dan de dorre Mojave. Er valt ook genoeg te ontdekken en sommige nieuwe wapens en armor zijn de moeite waard.