Hidden & Dangerous 2 (2003)

Strategy / Shooter

Ontwikkeld door Illusion
Uitgegeven door Take-Two, Global Star en Gathering

Het tweede deel in de Hidden & Dangerous reeks. Vecht door vele missies heen die zich in de Tweede Wereldoorlog afspelen. Je moet alles zeer zorgvuldig plannen, de minste tegenslag of onoplettendheid kan ervoor zorgen dat je teamgenoten sneuvelen.

Dit is voor mij het beste spel dat ik ooit gespeeld heb.
Grafisch veel beter dan zijn voorganger en leuke levels.
Uitbreiding hierop ook zeer goed.
Op hard blijft dit spel zelfs leuk.
Dikke 5 sterren

avatar van Tha Luz
niet mijn game

avatar van wo2-freak
Kun je dit ook met mensen over heel het web spelen?

gamelord
Vette game dit alleen......zeer pittig!!
Heb heel lang vast gezeten op de ijsberg waar je moet sniperen en daarna de haven moet binnenvallen om de onderzeebootcommander
om te leggen. Steeds was die gluiperd mij te snel af.
Ook vind ik..(als je weet hoelang er over het spel gedaan is)..het voor die tijd een prachtspel was qua graphics. Heb hier wel de nodige plezier uitgehaald.

wo2-freak schreef:
Kun je dit ook met mensen over heel het web spelen?

Heb dit lang geleden nog online gespeeld, maar wel in de begin fase en dan was er nog te veel problemen op de severs.

avatar van Tha Luz
Ik denk dat ik dit nog een keertje ga proberen.

Tha Luz schreef:
Ik denk dat ik dit nog een keertje ga proberen.

Heb dit zoveel keer heruitgespeeld op de verschillende niveaus en blijft leuk spel.

Ik heb dit spel gekocht voor 5 euro in de winkel. Tot nu toe heb ik me wel vermaakt alleen zit nu bij de birma level dat je die heuvel in moet nemen en de japanse bunkers moet uitschakelen. Dit is me wel gelukt maar dan komt er te staan team must gather to the escape area om naar de volgende level te kunnen. Is best wel irritant dat er nergens wordt aangegeven waar dit is. Ik heb al overal gezocht maar kan het niet vinden. Weet iemand waar ik mijn team naar toe moet sturen om naar de volgende level te komen. B.v.d.

mark76 schreef:

Je moet op de heuvel naar westen gaan als ik me niet vergis en het westen gezien van waar je de heuvel bent opgekomen.

Ja je had gelijk het was even zoeken maar ben nu verder gekomen. Bedankt

mark76 schreef:
Ja je had gelijk het was even zoeken maar ben nu verder gekomen. Bedankt

No thx, as je nog ergens vast zit mag je altijd pm, heb dit spel zeer vaak gespeeld op de verschillende niveaus en dagen plezier aan gehad.

Ja zit nu weer met het zelfde probleem maar dan die level in tsjechie op het station. Kan de escape area weer niet vinden. Is best een mooi spel alleen dit vind ik wel een nadeel je bent de hele tijd aan het zoeken.

Naar de plaats van waar je vertrokken bent natuurlijk na dat je de ontvoerde persoon weer hebt opgehaald.

avatar van IceTea
Dat dit spel nooit de populairiteit heeft gehaald, die hij ook verdiende! Erg zonde, want nu ben ik toch echt bang dat dit de laatste van de H&D collectie word. Het spel is zo ontzettend goed, pittig en de graphics zijn ook erg goed voor die tijd.

Jammer dat deze niet bij meer mensen is ingeslagen. Grondlegger voor de GRAW games. Ook zeker niet verkeerd ^^

Daar vreesde ik al lang voor.
Heb al veel gekeken of er niets te vinden is van een derde maar helaas.
Voor mij nog altijd beste game allertijden samen met zijn uitbreiding. En als je op moeilijker niveau komt is de spanning echt top.

avatar van richiedoom
Ik ga deze denk ik ook maar weer installeren en lekker spelen in de zomervakantie. Heb m volgens mij in 2003 of 2004 gekocht/gekregen, ik was toen zon 13/14 jaar. Ik weet nog dat ik het een erg moeilijk spel vond en het elke keer opgaf bij dat tweede level in afrika, als ik me niet vergis. Maar later zette ik door en ik daar was ik blij om ook, want wat zaten er toch geweldige levels bij, en idd de graphics waren prachtig. Maar vooral de mate van realisme in dit spel verraste mij positief.

Ben benieuwd of mijn mening van toen nog steeds geld. Ik zal m 1 dezer dagen weer eens installeren!