Back to the Future Episode 4: Double Vision (2011)

PC / Macintosh / Apple iOS / PlayStation 3 / Nintendo Wii / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Telltale
Uitgegeven door Telltale

In de vierde episode uit het Back to the Future seizoen moeten Marty en Doc zien te voorkomen dat de jonge Emmett Brown uit 1931 de grootste fout van zijn leven maakt. Ze moeten ervoor zorgen dat hij geen relatie begint met de jonge Edna en dat hij naar de bioscoop gaat om de film 'Frankenstein' te bezoeken, welke Doc het idee heeft gegeven om de tijdmachine uit te vinden.

avatar van Delloo
Zojuist episode 4 uitgespeeld. Ik begin de game steeds leuker te vinden.Wat een geweldig verhaal. Via Games With Gold kon ik de totale game (5 episodes) gratis downloaden. Stond al een jaar of wat op mijn lijst voordat ik er aan begonnen ben. Is natuurlijk niet het niveau van Batman, maar toch echt leuk en boeiend. De binding met de karacters; Marty, oude en jonge Doc, Edna, Biff en al die anderen is steeds sterker geworden. Zorg er wel voor dat je de aanwijzingen knop uit hebt staan, anders wordt de game veel te gemakkelijk. Zonder die knop te gebruiken is de game uitdagend genoeg. Heerlijke klus om de verliefdheid van de jonge Doc voor Edna uit zijn systeem te duwen. Denk je dat het gelukt is gaat de oude Doc alsnog voor gaas. Echt zo leuk bedacht allemaal. Op naar het laatste deel. Hoe zal dit verhaal aflopen?