Far Cry: Instincts (2005)

Xbox / Xbox 360
single player / online

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Jij bent Jack Carver, een geharde jonge ex-soldaat die inmiddels weet dat de wereld niet eerlijk in elkaar zit. Om je terug te trekken van het stadse bestaan, de hebzucht en alle andere beslommeringen van het menselijke bestaan ben je een botenverhuur begonnen in Micronesië. Net nu je zaak begint te lopen, je een nieuwe boot hebt gekocht, komt een zekere Val Cortez je opzoeken met een lading camera’s als bagage en vraagt deze bevallige jonge dame je of je ook naar de Jacutan eilanden vaart. Uiteraard wil je deze dame helpen, niet om de minste reden omdat ze met cash betaald en vaar je naar het afgelegen eilandenarchipel om de dame haar werk, iets in de journalistiek, te laten doen. Uiteraard weet je dan nog niet dat jouw dag flink verpest gaat worden. Sterker nog, je hele week! Het begint allemaal als Val je waterscooter leent om zelf op verkenning te gaan en je na een uiltje te knappen wakker wordt gemaakt door het geronk van helikopters.

avatar van Koert
Prachtige shooter. Geweldig om je vijanden meters de lucht in te slaan. Online was het helaas niet erg speciaal.

avatar van Test Drive
Is het 2de deel nou beter dan deel 1 of hoe zit dat?

avatar van Koert
Is dit wel een vervolg dan? Meer een poort naar de console met wat extra's geloof ik.

avatar van Test Drive
In het 2de deel zit dus wat meer in , we houden het daar maar bij!

avatar van andnino
Leuk spelletje, ziet er over het algemeen niet fantastisch uit maar op breedbeeld hd is het erg goed aan te zien.
Speelt lekker, vooral de Evolution story, die wat meer vrijheid kent. Jammer alleen voor de af en toe schaarse checkpoints.