Back to the Future Episode 3: Citizen Brown (2011)

PC / Apple iOS / PlayStation 3 / Macintosh / Nintendo Wii / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Telltale
Uitgegeven door Telltale

In de derde episode uit het Back to the Future seizoen keert Marty terug naar het Hill Valley van 1986. Hij komt echter terecht in een alternatieve versie van 1986 waar Hill Valley is veranderd in een politiestaatje, onder leiding van Citizen (Doc) Brown en Edna Strickland. Hij moet een manier vinden om met Doc te praten en uit te vinden hoe hij de tijdlijn kan herstellen.

SouthParkFan
Ook weer gewoon een solide aflevering. Tot nu toe is de game echter weinig verheffend.

avatar van Delloo
De game begint steeds leuker te worden. Heb nu 3 episodes gespeeld. Het verhaal gaat verder waar het gebleven is en trekt me er steeds meer in. Waar ik het in de eerste episodes steeds na een uurtje spelen wel weer genoeg vond wil ik nu steeds door. Het verhaal is echt leuk. Dit komt dan vooral doordat je de karakters beter leert kennen. Ook de gamplay voelt steeds beter aan. Zit me zelfs niet meer te ergeren aan een voortsloffende Marty die door de straten loopt i.p.v. zijn skateboard te gebruiken. Nog 2 Episodes te gaan.
Denk er zelfs over om de oude dvd box van de films weer eens uit de kast op zolder te trekken.