Postal (1997)

Alternatieve titel: Postal Redux

Macintosh / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4

Ontwikkeld door Running With Scissors
Uitgegeven door Running With Scissors, Ripcord en MD

Postal is een plotloze third person 2D shooter, waarin jij als "The Postal Dude" een bepaald percentage van de mensen (NPC's) moet zien te doden, of ze nou gewapend zijn of niet. The Postal Dude heeft in het begin van de game het idee dat iedereen om hem heen aan het samenspannen is tegen hem, waarop hij iedereen het liefst doodt met een twaalftal verschillende wapens.

Heb hem gespeeld nadat ik het tweede deel had gespeeld. Niet dat die zo goed was, maar dan is dit een flinke tegenvaller. Heb hem ook niet lang genoeg gespeeld om hem te beoordelen.

avatar van Test Drive
Ik had alleen het 2de gespeeld , alleen de game is zo uitgespeeld en dat vind ik jammer!

en ik wou hem voor 20 euro kopen maar gelukkig had iemand heb op cd en kon ik hem branden

want 20 euro is ie absoluut niet waard!

burningonsunday
Toen het net uit was vond ik dit hartstikke leuk! Erg spannend om te spelen toen d'r tijd vanwege het hoge geweld-gehalte, met een leuke editor. Prima game!

Hmm dit lijkt me wel wat voor op de Switch is dit een soort Hatred (2015)

Jop, oldschool Hatred! Met meer kleur, leukere presentatie en vooral een editor waarmee je zelf lekkere mayhem levels in elkaar kan flansen. Maar 10 buxx wat te duur imo, voor vijf maybe meepikbaar...

Nu voor 8 euro verkrijgbaar op de Switch... ik zit al zo lang te wachten op een soort Hatered/Hotline miami. En dan voor de Switch Lite daar zijn ze voor gemaakt .