Forza Motorsport 4 (2011)

Xbox 360

Ontwikkeld door Turn 10
Uitgegeven door Microsoft

Stap in je bolide en neem deel aan één van de talloze raceklassen. Het spel kan worden gespeeld met het kinect-accessoire. Door bewegingen te maken kun je de auto over het parcours sturen en schakelen. Daarnaast worden ook je hoofdbewegingen geregistreerd, waardoor je verder om de kan hoek in te kijken wanneer je door de bocht scheurt. In spel bevat een ruim scala aan auto's van tachtig verschillende merken zoals Aston Martin, Ferrari en DMC. Daarnaast ondersteunt het spel de mogelijkheid om online te racen met maximaal zestien spelers, en zijn de lichteffecten en schademodels verbeterd.

avatar van IC
IC
Maar de event list nog lang niet....

avatar van IC
IC
Ik heb zelf niet een auto gekocht, en heb 5.2 miljoen credits.

Toch nog Porsche

22 mei, Porsche pakket release

Er is een deal gesloten met EA mbt licenties!

Hopelijk valt ie in de season pack, maar vrees van niet

Edit: Heb het even opgezocht en de Season DLC is tot april 2012, dus porsche gaat hier zowiezo buiten vallen.

Jammer want 1600 MP vind ik toch wat veel

Wat moet ik me daar bij voorstellen? 1600 MS voor 3 auto's ofzo?

DarthSolidKevin schreef:
Wat moet ik me daar bij voorstellen? 1600 MS voor 3 auto's ofzo?

30 Porsches

Dat is inderdaad wat beter dan zoveel MS points betalen voor 3 maps .

avatar van Roel-
Pff, weer 16 euro voor 30 auto's die je vervolgens ook nog met ingame credits moet gaan kopen natuurlijk. Blijf het verdomde veel vinden, heb een DLC aangeschaft omdat ik helemaal gek ben op die Le Mans auto's (die Audi is echt te bruut), maar al die extra kosten bovenop de gewone aanschafprijs vind ik ridicuul. En dan krijg je er ook maar tien wagens voor, niet eens een extra track o.i.d.

MikeMannuh
Gebrek aan extra tracks valt me ook tegen. Maar goed, ik zal die Porsche DLC wel kopen voor de achievements. Ik heb verder pas 1 DLC pack gekocht.

Ik heb alle DLC door de Season Pass

Daar de Porsche DLC hier niet in gaat vallen, betwijfel ik of ik die ga kopen. Vind het net ff te duur voor een game die ik nog af en toe speel.

Jammer dat we in de game industrie die hele DLC weg in zijn geslagen Word alleen maar meer en meer uitgebuit.

Geld hier bij forza 4 mbt de porsche DLC overigens niet denk ik, want dat was een licentie kwestie.

avatar van Dutch-J3ff
Top game!! Een geweldige race game die je gespeeld moet
hebben als je een Xbox hebt en van race spellen houd.

avatar van Deus ex Machina
Jongens zeg, maar 23 stemmen? Vind dit één vd beste spellen vd laatste 3 a 4 jaar.

Ik vermaak me er nog steeds vol op mee. Ben inmiddels leveltje 136 en race nog vrolijk verder. Heb er inmiddels ook al 18uur opzitten in mijn Ferrari 599 GTO, zo'n prachtige auto, genieten.

Had ook mijn driftsetups in mijn storefront gezet en kreeg een berichtje van iemand: ''Hee hoeduur is de supra driftsetup unlock? Ik geef je er 7.500.000 voor''. Dat was makkelijk verdiend.