Chill (1998)

PlayStation
Sports

Ontwikkeld door Silicon Dreams
Uitgegeven door Eidos

Kies een van de vier snowboarders en bereid je voor op zwaartekracht uitdagende stunts en dodelijk snelle afdalingen. Er is keuze uit vijf verschillende bergen met meer dan vijftig verschillende routes waar je, op meer dan twintig boards, je kunsten bij kunt slijpen. Kies voor de tournament mode, waarin je het tegen de computer opneemt, of vs mode, waarin je met twee personen split-screen, of met link kabel, kan spelen. Ook is er nog een event mode waarin je kunt deelnemen aan speciale trucs of races, zoals de avalanche run.