Mario Kart 7 (2011)

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Nintendo en Retro

In Mario Kart 7 voor de 3DS nemen Mario en zijn vrienden het opnieuw tegen elkaar op in go-carts. Hierbij heb je de keuze uit diverse kartbanen en talloze spelmodi, waaronder het klassieke Grand prix en Time Trials. De Grand Prix is onderverdeeld in Nitro Grand Prix en Retro Grand Prix, welke beide zijn onderverdeeld in een aantal cups. Via de Wi-Fi verbinding kun je het online tegen andere spelers opnemen en ghost-data uitwisselen.

avatar van Futures
Wanneer verzinnen ze eens wat nieuws bij Nintendo, dat mario gebeuren is ook weinig verfrissend.

Yes eindelijk 3 star ranking op elke cup in elke klasse

Kan ik eindelijk online pronken met me ranking

avatar van jerom1234
Stom dat Waluigi er niet bijzit!

De update is daar. Geen valse shortcut in Whu Whu Eiland 2 meer

avatar van jerom1234
Ja, ik zag het al bij mr.bean35000vr!

avatar van horizon
Futures schreef:

Maar staat wel nog altijd voor kwaliteit en zeer goede gameplay!

Wel geinig, ik was een paar maanden geleden in Japan en heb daar in de arcade Mario Kart gespeeld. Toen ik thuiskwam heb ik het spel maar weer eens opgepakt op de 3DS. Inmiddels ben ik er overigens beter in dan ik ooit was, jeuj! Maar wat me opvalt: er is nog steeds, vijf jaar na release, een heel behoorlijk hoeveelheid online spelers! Ik kan elke avond wel volle bak racen, echt superleuk!

Hier nog meer mensen die nog steeds MK7 wel een aan slingeren? En zo ja was is je favoriete configuratie?

Ik heb Lakitu/B Dasher/Slim Tires/Super Glider