FIFA 97 (1996)

Game Boy / PC / PlayStation / Sega Mega Drive/Genesis / Sega Saturn / Super NES
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

Speel in de Engelse, Franse, Italiaanse, Duitse, Nederlandse, Schotse of Maleisische competitie of speel met landenteams. Naast het spelen op het veld is het ook mogelijk om indoor te spelen.

avatar van JonnieBrasco
Misschien grafisch iets mooier, maar ten opzichte van het vorige deel vond ik deze qua gameplay geen verbetering. Daarom FIFA 96 blijven doorspelen, en deze eigenlijk een beetje overgeslagen...

avatar van Test Drive
de scheids matten was toch ook een doel van dit spel?

avatar van Paap
Zaalvoetbal

Blijf ik toch de beste FIFA ooit vinden, vooral die zaalvoetbal-optie

avatar van jordybeukeboom
Ja dat was sterk idd

avatar van Timmy757
Veel gespeeld, vooral door het Zaalvoetbal, dat was egt tof!

Niet echt een geweldig spel, want die mannetjes waren nogal houterig enzo, maar heb me er toch wel goed mee vermaakt. Was vooral wel leuk om met het slechtste land (ik geloof Bhutan) wereldkampioen te worden door continu de lange bal te spelen en te hoop dat ie bij een spits belandde.

avatar van Osiris Apis
Ik lees nu op wiki dat op de cover Ginola staat. Ik dacht altijd dat er een lookalike van Del Piero opstond.

Zaalvoetbal was idd erg leuk. De geluidsknoppen bij het scoren ook.
Ik scoorde altijd veel met Ravanelli en Viali.
Op het veld kon je op een bepaalde manier altijd scoren. Aan de zijkant rechtdoor lopen en dan vanuit een hoek schieten. Maar daar hadden volgens mij wel meer footies uit die tijd last van.

Als de keeper de bal uit zijn handen wegtrapte, kon je scoren door recht vlak voor 'm te gaan staan

avatar van sdr
sdr
Zaalvoetbal vond ik ook het leukste, zelfs de reden dat ik '99 kocht, wat een teleurstelling.

Het enige deel waar zaalvoetbal in zit, mis het nog steeds..
Je kon de leukste dingen doen met de sideboards

Fifa 98 had toch ook zaalvoetbal?

Imperial Figure
Man wat was dit vroeger altijd lachen, ff met een kieper een doelpunt maken vanaf jouw eigen doel naar het andere doel toe in 1 schop geweldig.

riczz
vroeger??? man dit is nog lang zo oud niet. haha

Haha, Maleisische competitie?

Woodfreak schreef:
Haha, Maleisische competitie?

Ja, die competitie zat ook in Fifa Soccer '96.