Saints Row: The Third (2011)

Alternatieve titels: Saints Row 3 | Saints Row: The Third - The Full Package | Saints Row: The Third Remastered

PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox 360 / Xbox One

Ontwikkeld door Volition
Uitgegeven door THQ

De status die The Saints hebben verworven in Stilwater wordt opgemerkt door het legendarische criminele broederschap The Syndicate. Wanneer The Saints weigeren zich te onderwerpen aan The Syndicate, moet de speler de strijd aangaan met deze machtige organisatie.

Zombie Bathrobe Defense

. Wat gaat dit geweldig worden, nog twee weken. Professor Genki pre-order pack besteld.

kiriyama
Is dat Prof. Genki pak nu exclusief voor pre-order? Of komt het later ook gewoon naar de store. Wil eigenlijk nog even wachten met kopen totdat ik weet op welk systeem hij het beter doet.

Krijg er eigenlijk best zin in. Graphics zien er stukken beter uit dan verwacht, en dit brengt wat van de fun naar boven die ik had toen ik vroeger GTA III speelde.

Op welk systeem hebben mensen hem hier besteld? Lijkt me toch ook een heerlijk spel voor co-op.

2 weken nog

kiriyama schreef:

Ze zeggen van wel maar dat is altijd het geval. Lijkt me dat het straks ook in de store te verkrijgen is.

Inderdaad. De tijd dat je vooral bezig was met Mayhem aanrichten. Ook de opties je personage nog meer uit te bouwen en ook met rpg elementen kan vormen erg tof. En de sex appeal optie natuurlijk .

PS3 hier. Lijkt me erg machtig in co-op .

avatar van Naomi Watts
Ook weer wat previews gelezen. Heerlijk hoe die GTA fanboys toch veel positiefs moeten zeggen over dit werkje. Dit wordt echt de grootste fungame ooit .

avatar van TonyTHorror
Aaahhh nog 9 dagen, op de dag dat ik 'm binnen krijg bij de FRS graai ik een exemplaar mee

avatar van Naomi Watts
Ook wel benieuwd wat voor char de GM users hier gaan createn. De opties zijn nu veel breder, je kan nu volledige freak shows creëeren, een vatsige viespeuk in cheerleader uniform of natuurlijke de reusachtige rondborstige straathoer.

Oef, wat gaat dit briljant worden. iets zegt me dat de paarse dildo het favoriete wapen van velen worden en Professor Genki's Super Ballistic Manapult het favoriete voertuig .

kiriyama
Haha ja. Ik heb ook al een beetje lopen kloten met die character demo. Ik ga toch voor de sletterige bimbo cheerleader.

Zit alleen nog een beetje te twijfelen over pre-order. Op Youtube staan filmpjes van de 360 versie, die ziet er toch verassend strak uit. Enkel wat bomen willen wel eens wat vreemd in beeld poppen.

Whored mode lijkt me ook echt.

Is online nu trouwens enkel met invite, of kan je ook gewoon met vreemden in een potje terechtkomen?

avatar van Naomi Watts
Wat ik begreep kan je in je cellphone gewoon instellen dat ook onbekende je gewoon uit mogen dagen. Maar dat is wel optioneel.

Ik ga ook voor de rondborstige demo. Mensen die me een beetje kennen denken vast: ja, verbaast me niks .

Whored mode lijkt me ook erg tof, ook het wraak nemen als je gekilled wordt door een teammate lijkt me lachen.

Ga ook maar weer even aan het werk met de IS demo, wil mijn perfecte char bij de release wel klaar hebben .

kiriyama
Net besteld met natuurlijk het Prof. Genki pack. Toch maar gewoon voor 360 gegaan. Sandbox games spelen daar doorgaans toch wat beter op en ik heb er een headset voor, ook niet onbelangrijk. Ik was eigenlijk helemaal klaar met sandbox games, maar heb hier wel echt zin in.

avatar van Naomi Watts
Mijn voorlopige char. Wel vanavond nog veel fine tunen in het gezicht en ook qua kleding nog niet tevreden. Vanavond weer lekker aan de slag en hoop mijn char dan wel rond te hebben. En waarom geen keuze tot secondary haircolor?

Is die IS demo nou gelijkwaardig aan je customize optie in de full game, anders allemaal verspilde moeite.

edit: geen secondary haircolor.

avatar van TonyTHorror
Lijkt opvallend veel op mijn eerste creatie...

avatar van Naomi Watts
Te weinig getuned aan het gezicht ja, maar tijd tekort was vlak voor mijn bedtijd . Vanavond goed aan de slag .

kiriyama
Lol, die lijkt ook erg op die van mij. Zelfde haar(kleur), en rokje. We zullen wel niet de enige zijn.

avatar van Naomi Watts
Veel klooien aan het gezicht dus .

Maar beetje jammer hoor kiriyama, geef nou gewoon toe dat de tieten hetzelfde zijn als die van jouw personage. Draai er niet zo om heen man . Beetje mij een pervert complex aanpraten.

kiriyama
Nee, nee, ik heb ze keurig op 70 gezet. Precies goed.

Wat heb je trouwens als personality en taunt? Ik heb 'It's Not Unusual' (Carlton dance!) en 'Pillow Princess.'

avatar van Naomi Watts
The Silver Bullet en Jerk Off, maar heb maar willekeurig gekozen. Moet ik ook ff fine tunen vanavond.

avatar van COD_PRO88
saints row 2 was goed dus ik heb best wel hoge verwavhtingen van deze game.

ik hoop dat mijn verwachtingen waar gemaakt worden.

avatar van Naomi Watts
En mijn brunette heb ik ook klaar. Qua kleding kom ik er niet helemaal uit maar wacht wel op de game, even snel wat kledingwinkels induiken. Dit is ook nog maar het topje van de ijsberg natuurlijk. Qua looks wel tevreden.

avatar van Naomi Watts
Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten, MM schijnt 'm al te verkopen. Of die kneuzen van ons filiaal hebben de releasedate niet goed gelezen. De verleiding is groot maar heb Skyrim en wacht lekker mijn pre-order versie af.

kiriyama
Shit, zou hem toch graag al dit weekend spelen, maar wil natuurlijk ook mijn Genki pack.

avatar van Naomi Watts
Had die jeuk ook al, maar gelukkig pre-order pack besteld wat me tegen hield. Vreemd, dan heb je een andere topper nog liggen maar toch ben je in tweestrijd. Misschien maar goed ook . Genki rules.

avatar van totalreject
Naomi Watts schreef:

Welke MM is dat?
Weet iemand of gamemania hem ook al verkoopt (of zit er weer zo'n irritant embargo op?)

Wij, bij de FRS, verkopen hem sinds vandaag. Meteen het Genki pakket meegenomen

totalreject schreef:

Welke MM is dat?

Op de site staat dat hij pas over drie dagen uitkomt.

avatar van totalreject
kiriyama schreef:

Op de site staat dat hij pas over drie dagen uitkomt.

Ik heb hem zojuist zelf bij Gamemania gehaald. Hij ligt dus al wel in de winkels. (misschien niet overal)

avatar van Naomi Watts
Zie dat bol mijn exemplaar ook al verstuurd heeft. Vervroegd met een week dus.

Naomi Watts schreef:
Zie dat bol mijn exemplaar ook al verstuurd heeft. Vervroegd met een week dus.

Huh? Ze versturen toch niet op Zaterdag? Ik heb hem ook bij Bol besteld, maar heb hem nog niet.