Saints Row: The Third (2011)

Alternatieve titels: Saints Row 3 | Saints Row: The Third - The Full Package | Saints Row: The Third Remastered

PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox 360 / Xbox One

Ontwikkeld door Volition
Uitgegeven door THQ

De status die The Saints hebben verworven in Stilwater wordt opgemerkt door het legendarische criminele broederschap The Syndicate. Wanneer The Saints weigeren zich te onderwerpen aan The Syndicate, moet de speler de strijd aangaan met deze machtige organisatie.

avatar van TruePimpTingle
erg nieuwsgierig naar deze game, heb erg veel genoten van de vorige 2 delen, wel ziet het er naar uit dat de wat "Gangstah" style compleet is vervangen voor een over the top maffia-achtige look, jammer, verder hoop ik dat de cast van Johnny Gat en Pierce weer aanwezig is voor het nodige humor.

Power Trailer
Ben zo'n grote fan van het tweede deel, beste sandbox game ooit dat

Ziet er weer lekker karikaturaal stoer uit

Veel gameplay
Wordt zonder twijfel mijn favoriete game van 2011 samen met BF3. Aaahhhh wat is dit geniaal!! Zijn helemaal doorgedraaid Over the top goes over the top.

avatar van wilmar60
TruePimpTingle schreef:

volgens mij kan je gewoon zelf kiezen hoe je speler eruit gaat zien en johny gat en pierce komen geloof ik gewoon mee.

avatar van TruePimpTingle
Ik hoop het, vond een groot deel van de humor van saints row toch echt in de personages zitten, en voornamelijk de subtiele johnny gat, en gefaalde gangster pierce, maakte me constant aan het lachen.

avatar van bassie
word de bom!

Xboxworld.nl - Mediabestand [ Saints Row: The Third '8 min.' gameplay demo ]

Toegeven, ik vond deel 1 en 2 niet zo geweldig (meer slechte GTA klonen) maar deze derde ziet er grappig uit. Dat vliegtuig of die kar met dat lanceerkanon zijn leuke features. Maar ik ben toch nog niet kapot van deze game. Ik vind dat hele respect gedoe met gangs en dergelijk niet veel aan. GTA San Andreas was daarin ook al negatief bezig.

Maar toch even in de gaten houden, misschien wordt dit toch wel wat. Als het enorm over the top gaat kunnen ze zich misschien van GTA onderscheiden.

Bij mij is het net andersom - ik vond deel 1 en deel 2 stukken leuker dan de laatste handvol GTA games. Zowel San Andreas als GTA IV konden me totaal niet boeien - maar bij Saints Row is het allemaal zodanig over-the-top dat het leuk blijft - eerder een persiflage van het hele gangs gedoe. En ook dit derde deel ben ik best benieuwd naar - hoewel ik het eerder als budget titel in huis zal halen dan full-price.

avatar van bvonk
Ziet er allemaal erg leuk en gaaf (vooral de Jet) uit maar voor mij een beetje te over de top. Daarom blijf ik waarschijnlijk bij de GTA games.

Sinner schreef:
Helemaal mee eens, behalve dat laatste dan.

Alleen GTA III was fun, de rest liet me koud. SRII was geweldig en dit wordt nog veel beter

de filmpjes zijn echt gewoon geniaal, deze ga ik echt gewoon kopen hoor!

avatar van Naomi Watts
Heb hier zo zin in. Hoorde net van Sasha Grey dat ze major voice work doet voor dit deel. Dat is alvast een meerwaarde. Officiele aankondiging en meer fun facts volgen op comic-con.

avatar van TruePimpTingle
wat pas echt meerwaarde heeft is dit!
Pre-order Saints row: The T...
SUPAH PROFFESAH GENKI!!!

avatar van maxo922
Ja wil wil er nou niet iemand met een reuze dildo spanken. Heerlijk toch?

Fetish Much!?!?!?!?!

Lijkt me wel een leuk spel. Twee was een stevige lolgame, ben benieuwd naar dit deel.

avatar van TruePimpTingle
Ondanks dat ik in het begin dacht dat het 3de deeltje een duidelijk lack aan verhaal en stijl ging hebben, heb ik na het zien van de gameplay en vooral deze trailer:
Killbane & the luchadores!
het gevoel dat dit nog weleens groot kanshebber is voor de beste sandbox game in de afgelopen jaren!
ben nieuwsgierig naar de resterende 2 bendes!

avatar van Naomi Watts
Eens. Al was ik daar totaal niet bang voor. Interessante bende in ieder geval ja. Ik verwacht hier enorm veel van. Toch wel een franchise die met deel 2 een enorme stap maakte en heel veel indruk maakte, ik verwacht dat ze met drie nog zo'n grote stap voorwaarts maken. Qua craziness is The Third echt insane.

Deel 2 maar even hergamen als opwarmertje voor November.

Only in Saints Row.

FreeFall

Wat is dit heerlijk over the top. De demo gaf al inzicht op hoe over the top het was, de sfeer en de overwhelming state of the art design. Dit geeft maar weer wat inzicht hoe heerlijk over the top deze Saints Row is (en haar missies), ziet er toch wel erg lekker uit. Strap it on! Pre-ordered!

ockstar had altijd als troef dat hun design more polished was maar SR2 kwam al heel dichtbij en SR3 dendert in sneltreinvaart over Rockstar heen. Hulde.

dit wordt zo goed ! vooral na die laatste trailer.

avatar van jirachi04
Lijkt me een heerlijk spel. Niet al te serieus , soms wel en soms echt totaal niet. Met verwijzingen zoals naar Tron. Lijkt me echt heerlijk!
Met verschillende gameplay. Dan zit je elkaar te beschieten , zit je in een voertuig , zit je te worstelen of een leuke tijd te beleven in de disco. Of zijn dit alleen maar filmpjes?
(ik ken de serie alleen nog bij naam )

avatar van Naomi Watts

Wat heb ik hier zin in, gaat echt the funniest game experience ever worden.

avatar van TonyTHorror
Het einde van deze trailer dan Geweldige parodie op...

avatar van AvMerode
Lekkere BF3 en MW3 parodie trailer, geweldig.

Griefer's Guide

Zombie voice, hoe komen ze erop, en naked dudes, dit word echt een hilarische game.

Ik wou Batman aanschaffen, maar ik heb wel zin in een komische free roam actie game.

avatar van fabblwaps
Dat filmpje heeft Naomi Watts gisteren al gepost.

avatar van AvMerode
fabblwaps schreef:
Dat filmpje heeft Naomi Watts gisteren al gepost.

I know, val vaak in herhaling en zie niet alles zo snel meer. (voor iedereen, maak a.u.b. korte omschrijving van lange link)

TruePimpTingle schreef:

Op verschillende Sites zeiken mensen dat het jammer is dat ze de gangsterstyle hebben vervangen voor de mafia style...
Als ik het niet verkeerd heb is de mafia een van de eerste groote gangster groepen ooit...
Deze game zal ik dus net als de vorige delen zeker toevoegen aan mijn collectie!