Prototype 2 (2012)

PlayStation 3 / Xbox 360 / PC / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Radical
Uitgegeven door Activision

In het spel betreed je opnieuw een wereld waarin een gevaarlijk virus is uitgebroken. Ditmaal speel je niet met Alex Mercer, maar ben je er juist op uit om Alex een kopje kleiner te maken. Dit doe je als sergeant James Heller die zelf ook in een mutant verandert om een kans te maken tegen Alex.

Iemand die hier op zit te wachten? Ik vond deel 1 maar een matige game.

avatar van eltorro
Vond deel 1 best wel erg leuk, je kon er lekker in los gaan. Dus ik zit hier wel op te wachten.

avatar van zamo444
Prototype beste free roam alleen lage kwaliteit.

avatar van AmazingPP
Ik vond deel 1 ook echt een toppertje, hoor! Dus ik ben hier wel benieuwd naar... Waarom niet?

avatar van Egnalizm
Christian schreef:
Iemand die hier op zit te wachten? Ik vond deel 1 maar een matige game.

Absoluut kan niet wachten om weer eens helemaal los te gaan, of zoals deel 1 Hunt, Kill and Consume. De beloftes die gedaan zijn in de aankondiging van deze game beloven enorm veel.

best nice eigenlijk haha

avatar van Doktertje
Heb 3* gegeven omdat ik t nog steeds een lekkere slash game vind met leuke extra elementjes en nu vernieuwende dingen tov deel 1. Grafisch best leuk maar nog niet top, misschien had ik er toch beetje teveel van verwacht. Ben ook nog maar 2 uurtjes aan t spelen, maar gameplay is weer tzelfde en daar houd ik wel van, van dat freeroam idee. Als ik van mening verander na een tijd zal ik dat zeker nog wel plaatsen, maar mijn mening is dat het een lekkere game is met leuk verhaaltje en missies.

avatar van nfl8tble
Ze luisteren tenminste naar hun fans, nu kan je eindelijk wél mensen terug veilig op de grond zetten. Lijkt banaal maar er was grote vraag naar en dit is best een leuke nieuwe optie.

AvMerode
Goed naar fans luisteren lijkt mij sterk, anders hadden ze de pc versie nu ook al uitgebracht.
Belachelijk, nu is het wachten of ie voor pc in juli uitkomt. (binary domain had namelijk ook pc release voor begin april, maar is er nog niet)

avatar van nfl8tble
Na een bepaalde tijd in het spel moet je 2 keer op bolleke (voor de ps3 gebruikers) duwen om iemand vast te grijpen. Als je 1 keer duuwt gaat alles in slow mo en heb je nog keuze om te consumen, dat is wel stom.

avatar van TonyTHorror
Paar uurtjes bezig en dit tweede deel is weer geweldig. Voor mijn gevoel nog beter dan het eerste deel (3.5*). Speelt als een trein (gameplay-wise nog steeds die soepele Crackdown-achtige feeling), alleen de diversiteit kan ik op dit moment nog niet beoordelen aangezien me waarschijnlijk nog genoeg (nieuws) staat te wachten.

avatar van Hadouken
Eerste deel was best vermakelijk, maar werd wat eentonig. Niet uitgespeeld ook, maar dit tweede deel beloofd op elk vlak verbetering. Ik krijg hem in elk geval bij een nieuw abonnementje OPM

avatar van Hadouken
Het kan mij eigenlijk allemaal nog niet zo bekoren eigenlijk. Niet alleen is mijn smaak wat veranderd qua speelstijl - ik word van hier naar door in een grote open wereld snel beu - maar ik had ook het gevoel dat het allemaal wat spectaculairder kon. En dan doel ik voornamelijk op het geluid. Het kan aan mij liggen, maar geluid van ontploffingen, spannende muziek of basstonen zijn nauwelijks overtuigend.

avatar van Sh0cK
Hoe kan hier al op gestemd zijn?

PS3- & X360-versies zijn al lang uit. Alleen PC nog niet.

avatar van Ricxz92
PC-port schijnt waardeloos te zijn.

k w
Misschien een domme vraag, maar is een PC-port een game die 1st voor de PC gemaakt is? Dat lijkt me toch vrij ongebruikelijk bij games

avatar van Tsjo-Wi
Nee een PC-port is juist een game die eerst voor console gemaakt is en daarna pas naar PC werd gebracht. Daarom zijn PC-ports vaak technisch niet helemaal top omdat de games in eerste instantie geoptimaliseerd zijn voor consoles.

k w
En ik altijd maar denken dat dat een console port was Maar bedankt voor de uitleg

The Witcher 2 was bv. een console-port. Mei 2011 al op PC, april 2012 pas op X360

AvMerode
PC versie heeft inderdaad wat fouten, vooral met de frame-rate al had ik daar niet zoveel moeite mee vanwege 720p weergave op mijn plasma tv + pc.
Vind de game alleen teveel op het eerste deel lijken (eentonig en saai), zie eerlijk gezegd geen verschil.
Het is gewoon recycling in feite en na een uur goed spelen had ik al mijn nocht. (net als met deel 1)
Alleen de stad is nu wat voller en levendiger.
Als je deel 1 leuk vond, zal deze ook wel te pruimen zijn.
Maar het is niks voor mij in ieder geval.

avatar van Dragonslayer
Pfff deze is nog eentoniger dan prototype 1. Elke missie is hetzelfde. Het is elke keer maar weer een paar mensen of monsters doden. Bovendien is het verhaal matig en langdradig.

avatar van Dutch-J3ff
Ik vond het wel een redelijke game... alleen extreem kort en makkelijk

Toch een vermakelijke game. Vond hem goed alleen wel vaak herhaling. Toch 4 sterren.