Resident Evil: Revelations (2011)

Alternatieve titel: Biohazard: Revelations

Nintendo 3DS / Nintendo Switch / Nintendo Wii U / PC / PlayStation 3 / Xbox 360 / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Capcom en TOSE
Uitgegeven door Nintendo en Capcom

Het spel speelt zich af tussen Resident Evil 4 en Resident Evil 5, net na de oprichting van de Bioterrorism Security Assessment Alliance (BSAA). Chris Redfield en Jill Valentine krijgen de opdracht om een spookschip te onderzoeken. Al snel komen ze er achter dat het schip bevolkt wordt door talloze monsters en mutanten.

avatar van Dragonslayer
Dit komt echt naar de pc? Dat was wel het laatste wat ik had verwacht!

1,5
Tsjonge, ligt het aan mij of zijn de graphics voor de PC errug slecht. Gameplay zo zo. Verhaal wel ok.

avatar van Dutch-J3ff
Ik vond het spel wel oke, maar voor een 3DS game is het niet verkeerd.

avatar van Chrismania
Redelijk vermakelijk. Wel saai om bepaalde ruimtes 40 keer te moeten doorkruizen. Ook verhaaltje irritant lang uitgesponnen. Sfeer is bij wijlen goed. Echter wel gekapt bij die grandioze kut eindbaas. Echt een hekel aan zulk soort battles in games. Geen fun, alleen frustratie.