Dynasty Warriors Online (2006)

Alternatieve titel: Shin Sangoku Musou Online

PC / PlayStation 3
Action / Strategy
online

Ontwikkeld door Koei
Uitgegeven door Aeria en Koei

Dynasty Warriors Online is een gratis Online Multiplayer game die dezelfde 'hack and slash' gameplay bevat als de serie voor de consoles. Kies voor een karakter van de Wu, Wei, of Shu koninkrijken en neem het op tegen een leger van soldaten en upgrade je bekwaamheid/kundigheid waardoor je meerdere combo's kunt uitvoeren in gevechten. Vecht in je eentje, of met meerdere spelers online, om territoria te veroveren binnen een bepaalde tijdslimiet. Er zijn verschillende campaigns om aan mee te doen en grote 24 speler veldslagen met vier verschillende modi, Capture, Defeat, Confront en Search.