Destrega (1998)

PlayStation
Fighting

Ontwikkeld door Koei
Uitgegeven door Koei

Meer dan duizend jaar geleden werd het land Zamuel bezocht door een geavanceerd ras, de Strega genaamd. Deze Strega gaven de mensen van Zamuel hun technologie in de vorm van mystieke objecten, Jeno genaamd, die grote krachten met zich meebrengen. Hierdoor groeide het arme landje uit tot een welvarend rijk. Maar al snel creëerde de nieuw verworven macht corruptie en hebzucht en stortte de wereld in oorlog. Na deze verwoestende Jeno War werden de objecten opgeborgen en met de tijd vergeten. Maar nu vele jaren later sommige objecten gevonden worden en Lord Zauber het tot zijn taak heeft gemaakt om ze te restaureren, komen de Destrega, de nakomelingen van de Strega, in aktie om een nieuwe oorlog te voorkomen. Kies een van de twaalf vechters die de twee groepen rijk zijn en versla al je tegenstanders om het lot van Zamuel te bepalen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.