S4 League (2006)

online

Ontwikkeld door Pentavision
Uitgegeven door Neowiz

S4 League is een Sci-Fi MMO 3rd Person Shooter. Het spel heeft verschillende gamemodes, waaronder Deathmatch en Touch Down. Deathmatch is een team vs team spel waarbij het team met de meest gecombineerde kills aan het eind van de ronde wint. Touch Down mode is gebaseerd op het klassieke Capture the Flag, met een klein verschil: spelers moeten een bal uit het centrum van het level pakken en deze naar hun basis terugbrengen zonder dood te gaan. Wanneer je dood gaat laat je de bal vallen en kan hij opgepakt worden door teamgenoten en vijanden. Het spel heeft een grote selectie aan wapens en gadgets, variërend van raketten tot zwaarden.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.