Alpha and Omega (2010)

Nintendo DS

Ontwikkeld door Storm City
Uitgegeven door Storm City en Funbox

Alpha and Omega is gebaseerd op de gelijknamige kinderfilm en draait om de stoere vrouwtjeswolf Alpha en het luie mannetje Omega. De wolven worden gevangen en naar een natuurreservaat gebracht om daar de wolvenpopulatie te laten groeien. Ze beginnen samen aan hun reis naar huis en leren elkaar steeds beter kennen en worden uiteindelijk zelfs verliefd. De game is een verzameling van minigames die de speler allerlei verschillende dingen laten doen. Zo is er een minigolfspelletje, moet je glijdend van een berg obstakels ontwijken en rennend over een vlakte kuilen vermijde. In de muziek minigame moet je op het juiste moment met de stylus tikken en soms in de microfoon huilen als een wolf om genoeg punten te scoren.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.