Project Gotham Racing (2002)

Xbox / Mobile

Ontwikkeld door Bizarre Creations
Uitgegeven door Microsoft

Je hebt stijl, lef en goede rijkunsten nodig om bij de beste coureurs te horen. Je hebt de keuze uit 29 auto's en je rijdt in vier van de mooiste steden ter wereld: Londen, New York, Tokyo en San Francisco.

avatar van Maiky
Ik vind dit nog best een heel aardige game. Totaal niet mijn soort, ik speel zelden sportspellen, maar dit kon ik wel waarderen. Fijne besturing, fijne omgevingen, en het feit dat je je eigen muziek op de Xbox kan zetten en er onder het rijden door naar kan luisteren, heeft me toch heel wat heerlijk 'doelloze' rondjes opgeleverd. Een van de weinige serieuze racegames (eigenlijk de enige tot nu toe) die me een paar weekjes heeft weten te boeien

avatar van Tha)Sven
Vreem dat het gemiddelde zo laag ligt. Ik vind het een erg realistische racer en mooie wagens, zeker uitdagend .. 4,5 ster

avatar van GTAFan
een van de eerste race games die me echt boeide, samen met need for speed. jammer dat ik de reeks na deel 2 toch echt minder vind.