Thor: God of Thunder (2011)

Nintendo 3DS / Nintendo DS / Nintendo Wii / Xbox 360 / PlayStation 3

Ontwikkeld door Liquid, Red Fly en WayForward
Uitgegeven door Sega

Stap in de schoenen van de Noorse mythologische god Thor. De god van de donder neemt het op tegen allerlei vijanden en monsters die bekend zijn uit de Noorse mythologie. Tijdens de gevechten kan Thor zijn hamer Mjolnir gebruiken om de hulp van de elementen in te roepen. Zo kan hij de wind, donder en bliksem inschakelen om vijanden mee aan te vallen. Daarnaast kan hij ervoor kiezen om vijanden van dichtbij aan te vallen met de hamer, of juist van veraf door de hamer te werpen. Tijdens het avontuur vergaar je nieuwe vaardigheden en aanvallen door Valor te verdienen.

Lijkt mij wel een gaaf spel.

avatar van ilovePS3
IK heb deze game reeds 2 dagen in huis maar heb hem natuurlijk tweedehands gekocht voor dit soort games betaal ik niet de volle pot. ik heb hem op de ps3. ik vind de game niet zo geweldig maar ik speel er wel graag op dit is wat ik verwacht had van een film game slecht verhaal,saaie gameplay,langdradig, ik koop deze game's gewoon om eens los te gaan en lekker te knokken maar ook als ik een keer zin heb in zo'n helden game maar ja ik geef een 2,5