Ridge Racer 2 (2006)

Alternatieve titel: Ridge Racers 2

PlayStation Portable / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Namco
Uitgegeven door Namco

Ridge Racer 2 is het tweede deel in de franchise voor de Playstation Portable. Het spel bevat drie nieuwe spelmodi: Arcade, Duel en survival en vier nieuwe special cars. Daarnaast is het aantal unieke circuits ten opzichte van het vorige deel verdubbeld naar 21. Ieder circuit is zowel op de normale manier als omgekeerd te berijden. Je kan dit doen met één van de 62 wagens.

avatar van Realistic Gamer
Ik was 10 jaar oud en het was Sinterklaas. Ridge Racer was echt een super verslavende game waar ik stapelgek op was! Ik droomde over een tweede deel en onverwachts zonder dat ik wist dat die uit zou komen, kreeg ik van mijn ouders Ridge Racer 2. Ik was totaal in SHOCK!!!!

Ik pakte meteen mijn PSP en speelde deze game de hele avond door!
Als ik naar mijn PSP al keek moest ik snel weer eens effe verder racen, haha...

Plus:
De besturing is uitermate goed! Beter kan het gewoonweg niet!
(op RR-7 na dan. Die is het aller beste!) en de Graphics en de gehele game zag er prachtig uit
en was veel meer uitbereider dan RR-PSP.

Min:
Op een gegeven moment als je tegen vier auto's moet racen word de Game een beetje te moeilijk voor mij en kwam ik geen steek verder. Maar zo erg was dat ook weer niet.

Deze moet iedereen in zijn of haar PSP Game collectie hebben, samen met deel een hier van!

Deze zeer verslavende en prachtige Race Game krijgt van mij een zèèr welverdiende:

4.5.