Pilotwings Resort (2011)

Nintendo 3DS
Flight

Ontwikkeld door Monster en Nintendo

In Pilotwings Resort begeef je je in het luchtruim aan de hand van een vliegtuigje, een deltavlieger of een jetpack. Het spel speelt zich af op het eiland Wuhu, bekend uit Wii Sports Resort. Hier neem je, met je eigen Mii-personage, deel aan diverse minigames waarbij je met je vliegtuigje door ringen heen moet vliegen of met je jetpack ballonnen kapot moet prikken.

neo (crew)
Het derde deel uit de Pilotwings reeks. Ik ben vooral een liefhebber van de N64 game. Helaas komt deze niet op de Wii uit. Hopelijk later, want het vliegonderdeel van Wii Sports Resort stak met kop en schouders boven de rest uit.

JVT
revolutionair is die 3D! Spel op zich is best leuk en ziet er geweldig uit, maar 3D geeft dit spel zoo'n toegevoegde waarde, echt heerlijk om te spelen. het leeft écht!!!

Wat een mogelijkheden biedt de 3DS, 3D spellen worden de toekomst!

Heb dit spel onlangs op een plaatselijke rommerlmarkt gevonden voor 5 EUR en dat was best een goed-koopje. Ik heb toch wel aardig wat plezier met dit spel. De uitdagingen zijn ook best pittig en 3 sterren verkrijgen is voor mij tenminste niet makkelijk.