Frogger (1997)

game.com / PC / PlayStation / Super NES

Ontwikkeld door Sony en Millennium
Uitgegeven door Hasbro en Tiger

Frogger 3D (of simpelweg Frogger), is een remake van de klassieke arcade game Frogger uit 1981. Het doel is om de kaart te verkennen voor vijf kleine gekleurde kikkers; rood, blauw, groen, oranje en paars. Maar in tegenstelling tot het originele spel zijn de kaarten complexer, in plaats van recycling van dezelfde basis lay-out per keer. Elke kikker moet worden verzameld binnen een bepaalde tijd of de speler verliest een leven. Er zijn ook nog hindernissen en valkuilen die moeten worden vermeden.

avatar van yurrenstein12
Leuk spel, is beter dan klassieke arcade versie. Ik geef dit spel een 4 want deel 2 is beter.

Ezechiël²
Gaat dit spel over die ene gast van de Toppers??

avatar van wolff
Ezechiël² schreef:
Gaat dit spel over die ene gast van de Toppers??

Ja,