Tomorrow Never Dies (1999)

Alternatieve titel: 007: Tomorrow Never Dies

PlayStation

Ontwikkeld door Black Ops
Uitgegeven door Electronic Arts

Speel in 10 missies de gelijknamige film na. Mediamagnaat Carver probeert een oorlog tussen China en Engeland uit te lokken door met behulp van een stealth onderzeeër een Engels fregat in Chinees gebied te laten zinken. Door exclusief nieuws over dit conflict te brengen via zijn mediagroep denkt Carver de marktwaarde van zijn mediagroep significant te verhogen. James Bond krijgt de opdracht om uit te zoeken wie er achter de aanval van het fregat zit.

avatar van thomzi50
Wel aardige game. Genoeg op aan te merken, maar heb me met deze degelijke Bond-game prima vermaakt. 3*

neo (crew)
Had Rare, ontwikkelaars van Goldeneye van de N64, een paar jaar hierop gezet en je had een meesterwerk gehad. Dit werd mij al duidelijk na een paar pijnlijke minuten het gespeeld te hebben.

avatar van sinterklaas
Vroeger vaak gespeeld op de playstation en heb me er ook zeer mee vermaakt. Met twee locaties die niet in de film te zien waren (Zwitserland, Hokaido) Jammer inderdaad dat dit niet echt als Goldeneye is maar je vermaakt je best wel.

Alles in Hamburg was Engels.

avatar van Pacino88
Blijft nostalgie deze! Nu niet meer fijn te spelen merkte ik pas, toen ik deze in mijn PS3 stopte!

Leuke game, maar niet eentje die je meteen opnieuw zou willen spelen.

avatar van ps3me
ik heb hier vroeger ff wat mee gespeeld zeg, voor die tijd best leuke graphic's trouwens. Was wel geinig om te spelen.