Duke Nukem Forever (2011)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door 3D Realms, Gearbox en Piranha
Uitgegeven door 2K

In Duke Nukem Forever keert Dr. Proton, een gestoorde Cyborg uit het originele spel, terug. Dr. Proton heeft Area 51 overgenomen. Area 51 is een in de woestijn gelegen complex net buiten Las Vegas waar de overheid bewijsmateriaal van buitenaards leven bewaard. De kwade dokter gebruikt deze ruimte nu om aliens van over de gehele wereld te rekruteren, in een duister complot om de gehele aarde over te nemen. Slechts één man is in staat om hem af te stoppen: Duke!

Hoezo? Is DNF alweer uitgesteld dan, na die ene maand uitstel nu tot juni?

nee

Dan praat PR dus onzin.

kiriyama
PR is per definitie onzin.

Pastichio Rocker
kiriyama schreef:
PR is per definitie onzin.

Ik had het over mijn gelijk dat de game weer is uitgesteld. Bovendien zei ik dit een paar dagen voordat bekend werd dat de game een maand is uitgesteld.

Kun je trouwens eens wat dieper ingaan op die stelling: alles wat ik zeg is per definitie onzin?

avatar van bvonk
Sorry Pastichio Rocker maar dat is gewoon niet waar. 24 maart werd bekend dat het spel een maand uitgesteld zou worden (van 6 mei naar 10 juni) en dat melde ik om 15:30 op deze site. Daarna kwam jij om 18:00 met de opmerkingen "En over een maand wordt ie twee maanden uitgesteld" wat dus niet waar is.

Verder denk ik dat kiriyama een grapje maakt en het heeft over de afkorting PR (Public Relations) heeft.

Pastichio Rocker schreef:

Het was een grapje. Met PR doelde ik zoals bvonk al zei op 'Public Relations' ipv jouw nickname. Was niet m'n bedoeling je te beledigen.

avatar van bvonk
In de nieuwe Jace Hall Show wordt er weer het een en ander gezegd over DNF en ook zijn er af en leuke beelden te zien.

YouTube - New I Play WoW Rap & Duke Nukem Exclusive - Jace Hall Show: Season 4 Episode 20

Er komen ongeveer 300 Easter Eggs in het spel, daar ben je wel even mee bezig.

avatar van fabblwaps
Whaha, echt prachtig. In dat filmpje van Hadouken waarin Duke een drol gooit, dat je er een stukje pinda in ziet zitten.

avatar van bvonk
Gearbox heeft wat vragen van de Duke4.net Community beantwoord.

Belangrijke dingen
- er komen meer trailers aan en een behind-the-scenes filmpje
- spel werkt via Steam
- nog geen mod tools
- nog geen DirectX 11 and PhysX support
- in multiplay kun je net als in singleplay maar 2 wapens tegelijk dragen

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
2 wapens tegelijk

Snel die modtools releasen dan, kan die onzin er tenminste uitgemod worden.

Pastichio Rocker
Dat zuigt. Gelijk weg het old school gevoel.

Handtekeningen uitdelen!
Ik heb hem voor de PC ge-preordered maar ik twijfel nog steeds of ik hem niet voor de PS3 moet bestellen. Enig idee of die versies net zo goed worden? Niet dat de PC game een consoleport is...

avatar van bvonk
Spel is bij 3D Realms oorspronkelijk ontwikkeld alleen voor de PC, dus denk dat dat de beste wordt. Maar het team van Gearbox is er ook al twee jaar mee bezig en die hebben aangegeven dat de versies zoveel mogelijk gelijk zullen zijn. Je kunt er dus nog niet zoveel over zeggen.

avatar van jellecomicgek72
Nu is het weer 10 Juni... Jezus, en ik maar hopen dat ie er binnenkort echt was..

kiriyama
Duke Nukem Whenever zou een betere titel zijn. Nu maar hopen dat het spel zelf een beetje leuk gaat worden, anders is het straks Duke Nukem Whatever.

avatar van Hadouken
Het is allang bekend dat hij 10 juni komt. Bovendien komt de game hier een paar dagen eerder uit dan in Amerika, dus da's wel weer mooi. Maar ik ben een Duke-fan, dus voor mij kan het sowieso niet misgaan. Al is het maar vanwege al die vette shit die er in de Balls of Steel-editie zit.

avatar van LimeLou
Ze moeten het wel in de zomervakantie uitbrengen, zo niet dan moeten we nog eventjes 10 jaar wachten

avatar van bvonk
Systeem eissen PC zijn bekend gemaakt.

Gearbox Software onthult systeemeisen Duke Nukem Forever | Games | Tweakers.net Nieuws

Voor het spel heb je stream nodig maar was al bekend,
verder minimaal:
harde schijf 10 GB

Nieuwe download spulletjes voor PS3, Xbox en PC

Duke Nukem Forever - dukenukemforever.com

avatar van Hadouken
Hmm, heb die van de PS3 geïnstalleerd maar die is helaas wel zeer lelijk.

avatar van bvonk
PC theme is wel geinig, alleen weinig achtergrond plaatjes. Is gratis dus kunt eigenlijk niet klagen.

Nieuw filmpje!

Duke Nukem Forever | Games | Tweakers.net Video's

geweldig dat stemmetje!

avatar van Hadouken
Nee is leuk dat het gratis natuurlijk, maar ik snap niet waarom ze voor zo'n nietszeggende achtergrond hebben gekozen ipv de Duke himself.

En tof filmpje, nog maar een maandje! Heb je hem ook gepre-ordered, bvonk?

avatar van bvonk
nee nog niet, zal binnenkort eens kijken waar ik hem het beste kan bestellen.

avatar van jirachi04
Hadouken schreef:
Hmm, heb die van de PS3 geïnstalleerd maar die is helaas wel zeer lelijk.

Moet je die niet halen van de PSstore?

avatar van Hadouken
Nee gewoon halen op die site die bvonk heeft gepost en op een USB zetten. In other words, nee PSN is nog niet online

avatar van bvonk
Voor de mensen die deze week eindelijk aan de slag wouden met DNF die is uitgesteld is er toch een mogelijkheid om Duke Nukem te spelen in een "nieuwe" omgeving.

De vijfde versie van het High Resolution voor Duke Nukem 3D is uitgekomen.

Hier heb je wel het origineel van Duke Nukem 3D nodig.