Shrek 2 (2004)

Game Boy Advance / Macintosh / Nintendo DS / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Luxoflux
Uitgegeven door Activision

Doe mee aan een avontuur van Shrek, die verder gaat dan de film. Kruip in de huid van Shrek of 9 van zijn makkers, die allen hun eigen vaardigheden hebben. Er zijn nieuwe karakters, nieuwe werelden en ook is "Hero Time" toegevoegd, waar elk karakter zijn vaardigheid moet bewijzen.

avatar van Crash Bandicoot
Grappig spelletje

avatar van Jim Carrey
Dit Spel heb ik bij een Kennis op de XBOX gespeeld en ik vond het wel geinig hoor, Ik heb me er in ieder geval mee Vermkaakt en dan ben ik al helemaal tevreden en bij deze is het in ieder geval gelukt om een leuk Spel te maken.

* * *

avatar van bryandejong
Slecht net zoals de 3e

avatar van IC
IC
Haha dit spel heb ik op de Gamecube gehad. Ik heb me toendertijd redelijk vermaakt!

avatar van creepy_one
Heel nostalgisch spelletje voor mij, dit. Blijf het nog steeds met heel veel plezier om de zoveel tijd met m'n zus spelen!