S.C.A.T.: Special Cybernetic Attack Team (1991)

Alternatieve titels: Action in New York | Final Mission

Nintendo 3DS / Nintendo Entertainment System / Nintendo Wii / Nintendo Wii U

Ontwikkeld door Natsume
Uitgegeven door Natsume en Infogrames

Het is het jaar 2029, een leger van aliens onder leiding van Vile Malmort planten een "Astrotube" in New York. Dit verbind de ruïnes van New York met hun planeet. Een team van half-man half machine, the Special Cybernetic Attack Team genaamd, gaat erop af om ze te stoppen.

avatar van glimlicht
Jaja.. de aarde moet weer eens gered worden.

Action in New York (want zo heet de cartridge bij mij) is een traditionele shoot 'em-up die heerlijk wegspeelt. Je kan alle kanten opschieten en dat is erg handig omdat alle levels scrollen. Deze game is ook lekker traditioneel op het gebied van de moeilijkheidsgraad, lekker pittig dus.

Ik heb me erg vermaakt met deze titel, en nooit raakte ik geirriteerd. Ik bleef mijn best doen. Lang leve de oneindige continues!

Stijgt net boven de middelmaat uit

*3,0

avatar van glimlicht
Stem verhoogd naar *3,5,, wat een fijne shoot 'em-up!