90 minutes: European Prime Goal (1995)

Super NES
Sports

Ontwikkeld door Namco
Uitgegeven door Ocean en Namco

Dit voetbalspel bevat diverse spelmodi om in te spelen, waaronder: Exhibition, Tournament, All star mode en de 'You're the Hero'-mode. In die laatste mode maak je een sterspeler en is het de bedoeling om een wedstrijd te beslissen aan de hand van jouw acties op het veld.

avatar van glimlicht
Aardig voetbalspel met vlotte controls en verschillende spelmodi.
Het spel ziet er ook prima uit en nodigt wel uit om het samen met een vriend te spelen.

De tegenstanders zijn alleen erg dom en je kan gemakkelijk scoren, dit zorgt ervoor dat je snel uitgekeken bent op het spel. Een uitdaging vind je hier niet in.

*2,5