Mortal Kombat: Shaolin Monks (2005)

PlayStation 2 / Xbox
Action / Fighting

Ontwikkeld door Midway
Uitgegeven door Midway

Raiden heeft zijn twee sterkste Shaolin monniken opgeroepen. In de epische reis die ze zullen ondergaan zullen ze allerlei cryptische geheimen vinden, nieuwe werelden ontdekken, en tegen de sterkste vijanden vechten die ze ooit zijn tegengekomen in het Mortal Kombat universum.

avatar van ps3me
het is een erg leuk spel, maar met erg weinig characters.
buiten dat feit licht wel een super leuk konquest gedeelte waar je alleen of met zijn 2en kunt spelen en je een weg door het verhaal banen.

het minpunt is dus te weinig speelbare personen: Liu Kang, Kung Loa, Scorpion en Sub-Zero.

alle pluspunten:

- De gameplay is lekker met leuk verhaal wat goed te doen is.
- Het feit dat dit spel de keuze van konquest alleen of multiplayer bied maakt het erg aantrekkelijk.
- Je kunt je poppetje upgraden met nieuwe fatalities tot betere combo's etc.

reden van mijn hoge cijfer ondanks dit:
Ik heb dit spel heeeeel veel gespeeld met een vriend van mij en heel erg veel lol gehad.
buiten dat zijn deze 4 char's mijn lievelings char's dus maakt het mij niet uit.