Mortal Kombat: Shaolin Monks (2005)

PlayStation 2 / Xbox
Fighting

Ontwikkeld door Midway
Uitgegeven door Midway

Raiden heeft zijn twee sterkste Shaolin monniken opgeroepen. In de epische reis die ze zullen ondergaan zullen ze allerlei cryptische geheimen vinden, nieuwe werelden ontdekken, en tegen de sterkste vijanden vechten die ze ooit zijn tegengekomen in het Mortal Kombat universum.

Game_Kaza
Als je het gewoon één keer wilt halen doe je er maar 5 uur over. Ik ging uit op meer extra's, secrets, characters en co-up mode. Heb dit heel vaak met mijn vrienden gespeeld en vind deze adventure game toch iets aangenamer dan de orinele mortal kombat.
Jammer van de korte speelduur en geen puzzels die er wel hadden mogen zijn.

Net nog een 4*

avatar van Ga_me_bre_aker
Leuk spel.
Langdurig single player.
jammer van de weinig poppetjes

Game_Kaza
De langdurigheid valt reuze mee. Je kunt het binnen 8 uur uitspelen. Tenzij je voor de ingewikkelde secrets gaat. Kom niet verder dan 85 procent....

avatar van ps3me
het is een erg leuk spel, maar met erg weinig characters.
buiten dat feit licht wel een super leuk konquest gedeelte waar je alleen of met zijn 2en kunt spelen en je een weg door het verhaal banen.

het minpunt is dus te weinig speelbare personen: Liu Kang, Kung Loa, Scorpion en Sub-Zero.

alle pluspunten:

- De gameplay is lekker met leuk verhaal wat goed te doen is.
- Het feit dat dit spel de keuze van konquest alleen of multiplayer bied maakt het erg aantrekkelijk.
- Je kunt je poppetje upgraden met nieuwe fatalities tot betere combo's etc.

reden van mijn hoge cijfer ondanks dit:
Ik heb dit spel heeeeel veel gespeeld met een vriend van mij en heel erg veel lol gehad.
buiten dat zijn deze 4 char's mijn lievelings char's dus maakt het mij niet uit.