Hover! (1995)

Ontwikkeld door Microsoft
Uitgegeven door Microsoft

Dit spel is een soort van 'Capture The Flag' met botsautootjes. Met een zwevend botsautootje is het de bedoeling dat je zo snel mogelijk alle vlaggen van je tegenstanders vind voordat zij al jou vlaggen hebben gevonden. Maar pas op: onderweg zijn er hindernissen!

Lexcoaster
Heel erg vreemd dat dit nog niet was toegevoegd! Stond op de installeer CD van Windows 95 destijds. Meer dan genoeg mensen die het gespeeld zullen hebben dus.

Erg fijn spelletje destijds, vooral voor kinderen. Maar ook volwassenen kunnen zich prima vermakelijk met leuk maar simpel concept. Draait als het goed is op alle Windows systemen vanaf 95.