Britney's Dance Beat (2002)

Game Boy Advance / PC / PlayStation 2
Music

Ontwikkeld door Hyperspace Cowgirls
Uitgegeven door THQ en Sega

Probeer je danskunsten te bewijzen om je te kwalificeren als back-up danser(es) voor Britney haar volgende show.

avatar van dvdschaaf

avatar van Gizzmann
Haha, inderdaad! Vind het helemaal niet erg om Britney te zien dansen... maar deze 3D versie ziet er een beetje eng uit.

En ontwikkeld door Hyperspace Cowgirls??

0,5
Dit is inderdaad een ...ehum. Ik wou schrijven: "erg zwak spel". Maar deze omschrijving doet de titel teveel eer aan. Ik heb 'm (echt waar, en nu zou ik me eigenlijk moeten schamen) volledig uitgespeeld. Heeft in totaal 30 minuten gekost.

Dus jij bent geschikt als back-up danser voor Britney Spears.

0,5
Als dat eruit bestaat pijltjes in de juiste volgorde na te tippen, dan: JA

avatar van dvdschaaf
0,5
Zelfs mijn dochter vond er he-le-maal niks aan... (We gebruiken m nu als onderzetter...)

HA! Ik heb het slechtste spel aller-tijden toegevoegd

1,0
dvdschaaf schreef:

En Voila

avatar van Foetsj_NL
Ik vraag me af hoeveel mensen deze game hebben gekocht

avatar van wiiplayer
dit spel is toch niet normaal meer
deze koop je toch gewoon niet
die gooi je gewoon meteen in de prullenbak
0.5****

hallo ik ben nieuw maar ben op zoek naar deze game ben toch wel benieuwd en is er iemand op deze site die hem kwijt wilt moet je eventje een pm sturen

gerwinf
laracroftonline schreef:

En dan geef je het spel nu al 5 sterren?

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Stem verwijderd.

Heb jij het in je om back-up danseres te zijn??:P

Wat een uitdaging is dit spel zeg
0.5 sterretjes

avatar van jaspertje3
Toch vraag ik me altijd weer af hoeveel mensen deze game daadwerkelijk gespeeld hebben.. Ik bedoel, 20 stemmen. Da's voor nu al best veel, sommige hele bekende games hebben nog geeneens 20 stemmen.

jaspertje3 schreef:
terechte vraag, die ik me al bij heel veel andere spellen heb gesteld. In dit geval kan ik me er enigszins iets bij voorstellen omdat het een erg kort spel is dat nogal snel geinstalleerd is. Toch zal dat een aantal mensen er niet van weerhouden een mode-stem te geven.

Link schreef:
Heb jij het in je om back-up danseres te zijn??:P

Wat een uitdaging is dit spel zeg
0.5 sterretjes
Het spel-principe is gebaseerd op een type arcade-spellen die de laatste jaren erg populair zijn in arcades, vooral in Asie. Ik heb laatst in Tokyo een meisje een soort dans-spel zien spelen waarbij ze in een steeds sneller ritme de jusite kleuren moest drukken. Indrukwekkend snel was dat. Maar zelfs met deze "serieuze" arcade genre-broertjes valt deze Dancebeat in het niet. Te simplistisch en vooral: te snel uitgespeeld. Als ik hier geld voor had uitgegeven (wat op zich al zinsverbijsterend is, want wie geeft geld uit aan iets waar Britney op staat) dan had ik elke euro-cent nagetreurd.

avatar van Martijn
dat mensen dit spel uberhaupt gespeeld hebben zegt al genoeg over ze

avatar van 7higer7
ik heb hem samen met mn game boy sp aan mijn nichtje van 10 gegeven en deze heb ik er gewoon bij gekocht zij zelf vond het een erg leuk spel en toen vroeg ik of ik even mocht spelen uit nieuwsgierig heid want deze was de grootste flop van gamesmeter
en het is idd niet mijn spel maar voor gewoon jonge meisjes is het natuurlijk een erg leuk spel om britney e laten dansen xD ik zelf geef het 2,5 *

avatar van Jim Carrey
Wat een vreselijk slecht spel zeg, al als ik het speel moet ik al overgeven zo slecht een ware flop 100 deelnemer ja kortom : ik heb er geen woorden meer voor gewoon in twee woorden : geflopt spel!

0.5*

avatar van Deftones_JP
Als je deze game uitspeeld krijg je dr kale kano te zien of niet?

laracroft344
ik dit gewoon een leuk spel maar meer niet het is lekker te spelen met je verstand op 0

0,5
Bah wat een spel, eigelijk een 0,0 what een stom spel. Dat de makers hun tijd hebben verspild aan deze rotzooi.

avatar van Spawn NL
1,0
jaspertje3 schreef:

Ja dat heb je altijd met games die hoog staan in lijsten.

Ik heb hem enkele jaren bij een vriend van me gespeeld, daar het zusje weer van had het gekocht. Ik heb toen een paar potjes tegen haar gedaan maar met mijn gevoel voor ritme (voor zover dat nodig is in deze game) kom je natuurlijk niet ver en zij was er in een of andere manier weer absurd goed in. Achja het is gewoon niks, elke willekeurige ict student kan dit ook maken.

avatar van Bennerd
Martijn schreef:
dat mensen dit spel uberhaupt gespeeld hebben zegt al genoeg over ze

En wat als mensen nu echt willen weten of ze het in zich hebben om back-updanseres van Madam Spears te worden?

kevin13
OH MY GOD

avatar van ReMyTje86
grappig bestaat dit spel echt hahahaha

Ik durf het zelfs niet eens te spelen

avatar van desteven007
dvdschaaf schreef: