Championship Manager 00/01 (2000)

PC / Macintosh
Sports

Ontwikkeld door Sports Interactive
Uitgegeven door Eidos

Kies jouw club en leid deze naar de top. Als hoofdcoach ben je verantwoordelijk voor alles wat er zowel binnen als buiten het veld gebeurt. Er is keuze uit alle Europese nationale competities. Nieuwe competities ten opzichte van het vorige deel zijn onder meer de Russische en de Australische.

avatar van thomzi50
Heb deze game geloof ik nooit gespeeld, al blijft dat een beetje lastig om te zeggen aangezien ik er zoveel heb gespeeld kriskras door elkaar.

avatar van Knight of Round
Mijn eerste echte managerspel op de Mac waar ik serieus aan verslaafd raakte. Wel leuk toendertijd. Als ik em nu opstart schaam ik me wat de graphics en gameplay dat ik hiet ooit zoveel uren in heb gestoken.

avatar van Baki
Mooie voetbalspel voor liefhebbers als trainer of manager. Soms is het ook dat je in het spel oneerlijk verliest, dat vind ik echt soms enorm oneerlijk.

Ben vroeger zo verslaafd geweest aan deze game. Echt helemaal kapot gespeeld.. Erg lang zoeken naar de juiste tactiek, juiste spelers tot je onverslaanbaar bent. ik kende bijna iedere speler en hun geschiedenis etc. Tegenwoordig speel ik af en toe nog FM vind ik ook erg leuk maar deze blijft toch mijn favoriet .. Toch een stukje jeugdsentiment