Torchlight II (2012)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
single player / online

Ontwikkeld door Runic
Uitgegeven door Daedalic

Torchlight II is een direct vervolg op het eerste deel waarin je als speler vele quests aan gaat en wapens, uitrustingen en andere voorwerpen als beloning kan verdienen. Je moet je door kerkers en andere gevaarlijke plekken worstelen om uiteindelijk het verhaal tot een goed eind te brengen. Deze uitdagingen worden iedere keer opnieuw gegenereerd en zullen daarom nooit precies hetzelfde spelen. Daarnaast voegt het spel een extra klasse toe en geeft je meer mogelijkheden om je personage aan te passen.

avatar van rocketzero
Perfect dit!