Dungeon Siege III (2011)

Alternatieve titel: Dungeon Siege 3

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Obsidian
Uitgegeven door Square Enix

In Dungeon Siege III zijn de krachtsverhoudingen binnen het land Ehb verstoord. Diverse partijen vechten om de macht over het land en een duistere kracht kan van deze onenigheid profiteren. Hoofdrolspeler Lucas probeert de strijdende partijen te verenigen, zodat het land niet ten prooi valt aan schurken.

SeptuSword
Ik ben best benieuwd naar deze game.
Mijn vraag is alleen, sinds Power Unlimited altijd matige previews schrijft, is het een open world RPG of zit je lineaire aan een pad vast?

Ik denk dat je gewoon de oude Dungeon Siege gameplay krijgt als van ouds, geen open vrije wereld maar toch wel de mogelijkheid om de map te exploren waar je aankomt. Voor mij niets mis mee, want het wordt een lekkere ouderwetse Top Down RPG. (PC)

Ontwikkeld door Obsidian
Uitgegeven door Square Enix

wow toffe combi

0,5
Echt verschrikkelijke game, de graphics zijn zo slecht. En de vijanden zien er echt super slecht uit. Speel hem op ultra graphics... Dit is echt het slechtste vervolg wat je maar kan verwachten van mijn favoriete spellen dungeon siege 1 en 2.

0,5* voor deze fail

hij is nog niet eens uit!

0,5
Wel op de illegale netten

2 halfjes al, is er dan niets positief te melden over de game..dit baart me wel zorgen. Daar gaat de Dungeon Siege serie dan gruwelijk ten onder.

Brutal Headshot
0,5*en, is het zo slecht?

De illegale versie die nu uit is, is niet goed gedaan vanwege crappy crack.
Crack bevat geluid en graphics problemen dus de mensen met een 0,5* kan ik niet echt serieus nemen.
Ook heb ik zjandannybob alleen maar iets zien vermelden over graphics, what about the game-play dude?

avatar van bvonk
Heb hem ook even geprobeerd. Graphics vallen tegen en dat heeft niets met de crack te maken maar het kan natuurlijk nog wel dat ze nog dingen hebben verbetert voordat het spel echt uitkomt. Ik had van dit deel een nieuwe stap verwacht na de verouderde DS2 maar op de PC was veel meer mogelijk geweest. Gameplay vond ik best ok maar je moet wel heel veel met andere praten en daar hou ik niet zo van, wil gewoon actie. Het kan natuurlijk dat dit alleen in het begin is.

Een echt oordeel kan ik nog niet geven, ik ging dood en toen moest ik weer helemaal opnieuw beginnen wat ik toen niet meer kon opbrengen i.v.m. lange praat stukken die ik al had gehad.

Wel bijzonder dat het spel al twee 5 heeft gehad van rebeljel1984 en rebeljel84. Lijkt toevallig wel heel erg veel op elkaar. Kan een van deze twee misschien even toelichten waarom het een mooi spel is?

Brutal Headshot
Veel praten is bij The Witcher en Dragon Age Origins ook het geval, echt Wrpg's.
Moet je wel van houden en het is geen demons souls waar je continue game-play hebt.

De download die er nu is (ik weet niet of dat aan download ligt of game zelf) loopt niet goed onder windows vista dus voor die mensen word het moeilijk.
Ik wacht liever op een andere download van Dungeon Siege 3 waar skidrow of FLT waarschijnlijk dan patches voor hebben.

Brutal Headshot
Het voelt meer als een downloadable arcade xbla, steam of psn game aan, niet als een volwaardige game waar je 50-60 euro voor neerlegt.
Best vermakelijk maar zonder co-op is het stukken minder, schaf de game alleen aan voor co-op gebruik.
De pc versie is zwakjes vanwege slechte controls dus je moet wel een xbox360 controller voor windows aanschaffen om het goed te kunnen spelen.

reviews? van mensen die hem goed of slecht vinden?

Weet niet waar iedereen het over heeft hoor zeg erbij dat ik em op xbox360 heb, maar grafisch is ie echt wel zeer aardig. Gameplay vergt wat te leren, als je die moeite wilt nemen krijg je er ook wel iets voor terug. Het levelsysteem is leuk en niet al te uitgebreid, maar je kan er wel genoeg uithalen als je maar de moeite neemt het te willen snappen. Hij hakt lekker weg zoals ik dat dan zeg, je hebt aardig wat vrijheid en keuze uit 4 karakters dus replaywaarde zit er ook nog wel in lijkt me. Ga deze game na zo`n 10 uurtjes spelen alvast een 3,5 geven, maar verwacht dat dit punt nog wel gaat stijgen omdat het spel mij zeker kan bekoren. O ja en co-up is wel een groot pluspunt, speel em niet alleen.

avatar van bvonk
Het is misschien wel omdat ze het spel de naam Dungeon Siege III hebben gegeven anders had ik wel een 3 ofzo gegeven. Had gewoon meer verwacht van het volgende deel en dat heeft het voor mij niet waar maken.